Jos passia,eikä rahaa lasketa, niin mitä ilman et lähde mihinkään matkalle?

Avainsanat: tarpeellisin matkalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2013 - 09:53

Hyvä kirja täytyy olla mukana, kaiken muun voi ostaa paikan päältä.

Kysyjän kommentti

Niin totta! Kiitos hauskasta vastauksesta! Mitäs me lukutoukat...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2013 - 16:07

no tota noin ilman vaatteita en lähtis noiden sun maitsemasi lisäksi ha haa!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.03.2013 - 18:44

oskin linjoilla, ehkä luottokortti vielä rahan lisäksi on pakollinen, samoin vakuutus ja tietysti viinilasillinen lentokentällä kun on saanut laukut ruumaan ja selvinnyt täysjärkisenä turvatarkastuksesta ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 18:51

Hyvää mieltä kaiken tarpeellisen varustuksen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:47

Lääkkeitäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 23:58

Atooppiselle iholleni tuiki tärkeitä kosteusvoiteita ja tietenkin vaattteita, sillä en kehtaisi kävellä vieraassa kylässä alasti ja raapia siinä kävellessäni kutisevaa ja näppylöitä täynä olevaa ihoani verinaarmuille. Joutuisin moisesta oitis pöpilään, jopa viidakon pimeimmässä kolkassa, niin karmealta moinen näyttäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 07:06

Luottokortti ja vaatteet pääle, näillähän sitä pääsee matkan aloittamaan ja tarvittavan voi sitten ostaa paikan päältä. Seikkailumieltä vielä lisäksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 09:35

matkavakuutusta, ja muut tarpeelliset vaatteet , voiteet ja hygieniatuotteet ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2013 - 11:20

Lääkkeet ne tärkeimmät on, muuten jää matka lyhyeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 12:42

Kamerat, linssit ja läppäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 12:35

Päiväretkeä pitemmille matkoille hammasharja/tahna, pieni suihkusaippuapullo, taskupaketti nenäliinoja, Ibumax, Immodium, laastaripaketti, neula/lankapaketti, aurinkolasit, sateenvarjo, kamera, puhelin sekä vaatteita matkakohteen mukaan.
Tarvittaessa pistorasian sovitinkappale sekä jatkojohto monella pistorasialla: nykyisin on niin paljon latailtavia laitteita mukana (pari kameraa, pari puhelinta), etteivät hotellin pistokkeet välttämättä riitä.