Oletko koskaan syöttänyt tuttipullolla jonkin eläimen lasta?

Avainsanat: tuttipullo eläimen lapsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2013 - 11:12

Tulipas kysymyksestäsi ihana muisto mieleen. Tuttavillani oli lampaita ja siellä oli yksi onneton kolmijalkainen karitsa, jota muut lampaat syrjivät. Turvallisuussyistä se piti pitää erossa muista lampaista ja siksi se klenkkasi aina talon emännän perässä mihin vain hän oli menossa. Tätä lapsukaista sain sitten syöttää tuttipullolla. Se vasta olikin ihana karitsa.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta mielikuvasta :) Lampaat ovat jänniä elukoita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2013 - 22:23

Sitä iloa en ole saanut kokea..että eläimiä olisin syöttänyt tuttipullosta.

Nyt sukuun tulevaa vauvaa.. jossakin vaiheessa varmaan saan tuttipullon kanssa syöttää..
Ootan kun kuuta nousevaa sitä hetkeä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 23:20

Kyllä, useita kertoja. Aikoinaan teini-ikäisenä syötin pientä lähes vastasyntynyttä kissanpoikaa jonka emo toi tämän rääpäleen naapuristamme meille kerta toisensa jälkeen hyvistä kotioloistaan ja kaikista palautteluyrityksistämme huolimatta. Ensin tuttipullona oli nuken pullo. Kissan kasvetua vähän isommaksi myös pullon koko kasvoi.Olen syöttänyt tuttipullosta myös lehmävasikkaa, mutta tämän tein vain yhden ainoan kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2013 - 23:52

eipäs ole tuttipullolla tullut syötettyä, mutta lääkeruiskuilla molempia koiria niiden sairastaessa on pitänyt syöttää nestettä ja laittaa ikeneen energiatahnaa, hyvin ovat toipuneet, toinen joutui käärmeen puremaksi ja toiselle iski haimatulehdus, ei onneksi yhtäaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 04:37

Olen kissanpoikasta joutunut tuttipullolla syöttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 07:46

On ja todella paljon, tuttipullolla ( nuken) kissanpentuja, oravan poikasia, rusankon poikasia, siilivaavit, on syötetty lintuja tikulla ja pinseteillä, bambikin ( metsäpeura) tuttipullolla mutta se oli isompi kuin ihmislasten tuttipullo ym. ym. se on peruja eläintenhoitajan ammatista.. ja sitä tehtiin todella paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2013 - 13:11

En ole syöttänyt tuttipullosta eläimiä, mutta kerran annoin syksyn näännyttämälle kärpäselle sokeriliuosta lusikasta. Vähäksi aikaa virkosi kun imukärsäänsä lientä kiskoi. Vaan pökertyi hetken päästä lopullisesti. Hoitoni ei ilmiselvästikään tehonnut. Se oli sellainen kokeilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 18:53

Pienenä tyttönä vasikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:44

En ole saanut kokea sitä ihanuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 07:00

Kerran pientä kissanpentua, emokissa kuoli ja pikkuista piti auttaa elämän alkutaipaleella, kunnon kollirontti tästä kissasta tuli ja pitkäikäinenkin (17 v).