Kevät ja kesä lähenee.Millaisilla kotikonsteilla karistatte kiloja?

Avainsanat: kilot karisee kevät tulee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2013 - 11:24

Vuodenvaihteesta lähtien olen käynyt ahkerasti salilla ja muutamat kerrat jumpassa. Kokeilin viime viikolla spinningiä (sisäpyöräilyä) ja tykästyin lajiin. Ruoasta yritän karsia turhat hiilarit.

Kysyjän kommentti

Kuulostaa tehokkaalta! Kiitos vastauksesta : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.03.2013 - 22:06

Heti kun tuo jäätikkö sulaa, niin lenkille joka päivä menen. Ja aina keväisin ruokavaliokin kevenee ihan automaattisesti. Eiköhän muutama kilo karise, jotka talven aikana tulivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 22:15

Ei tässä pahemmin tarvi kiloja karistaa..kunhan eivät nouse..
Roppaa pitää kiineyttää..kadonnut vyötärökin on jo löytynyt..
Ruokavalio kevyt..vatsalihas-liikeitä vähintään 100 päivässä..ja kunhan tulee pyöräily kelit,niin kilometrejä polkemaan..
Kuntosali ja uiminen kyllä kuuluu ohjelmaani 2-3 kertaa viikossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 23:07

Pyöräilemällä, nyt sisällä ja kelien parannuttua ulkona, sekä harrastamalla liikuntaa muutenkin monipuolisesti ne minun talven aikana tullet kiloni (toivottavasti) häviät ja tietenkin oikeanlaisella, kevyemmällä ruokavaliolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 23:25

Samoin kuin liisukka kertoo,viis kiloista mutta ne sentit!!Mulla alkoi jenkkakahvojen kadottaminen vesijuoksulla,hankin itselleni oman juoksuvyön ja tänään hain vesijouksuräpylät.Toivottvasti tehostavat lisää,mutta ihanaa oli kuntoilu ihanassa vesi elementissä.Melkein täällä etelässä saattoi ennen viime viikonloppua katsella fillariteitä,että tuolla näkyy paljasta,mutta toivo pikaisesta kevään tulosta hävis uuden valkoisen lumen alle,odotellaan kuin kuuta nousevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2013 - 23:53

ei karistella, pitäisi varmaan kun grillikausi lähestyy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 04:40

Olen jättänyt herkut kauppaan joulusta asti ja painoni on pudonnut 4 kg, eli en mitään muutosta tee nyt , yleensä talven aikana paino nousee minulla 2-3 kg, olen hedelmillä korvannut makeanhimoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 07:07

Päivittäisellä lenkillä ja katsomalla mitä syö, eli herkkuja vähemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 07:54

Lääkäri määräsi laihdutus pillereitä korkeaan verenpaineeseen jotta saan tuon alenemaan on tupla vahvempia kuin Allit ja Alli planin sivulta löytyy aivan ihania ja helppoja reseptejä ( suosittelen näitä tutkailkaas) joita testailen taas.. siis kovalla ruokavaliolla.
Ja liikuntaa huomattavasti enemmän nyt koirammekin vielä päivän viimeiselle iltaviemiselle on aivan kypsä jo lähtemään ulos ( se tehdään hänen kanssaan pikaisesti), joten tässä mun laihdutuskuurissa saa mies ja koira ulkoilua tahtomattaan.
Ja verenpaineeni on jo alentunut 162/ 100 kieppeille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 18:54

Jo se alkaa, kun nyt saisi nuo lumet sulatettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:44

En avaa jääkaapin ovea niin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 12:55

Samat kilot saa olla niin kesällä kuin talvellakin!