Mitä tänään ruuaksi?

Itse nyt teen parhillaan uunissa muhii laktoositon lihamakaroonilaatikko.
Yritän tehdä kevyemmin ruokaa.. nyt tuo verenpainekin näyttää laskevan kuin painoakin on lähtenyt jo 1kg... viikosta on kyse..
Eilen ei tullut lenkkeiltyä kun lunta tuli tuutin täydeltä ja tänään taas mennään kun on kaunis ilmakin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2013 - 15:40

Onnea pienentymiselle :) Sitähän tässä taas yritetään itsekin...

Riisi-kana-vihannesvuokaa pitäisi maistella.Nam!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!\r\nkevyesti on syöty ja painoa jo lähtenyt 2.5kg, lenkkeilyllä myös osuutensa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2013 - 17:04

Onnea ihan hyvä -1kg viikossa..
Tänään tein koko uunipellisen kaalikääryleitä..ja lopusta kaalista vielä kaalikeittoa..
Kaalikääryleitä kyllä on nyt laitettva pakkaseen..kun mieheni sai tänään peruutusajan lonkkanivel-leikkaukseen(torstai aamuksi)
Minä popsin tuota kaalikeittoa muutaman päivän..ei tarvi pohtia mitä ruokaa tekisi...että kevyesti tulee syötyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 20:13

Kanarisottoa tämän päivän ruokalistalla ja sama jatkuu huomenna työeväänä, salaattia lisukkeeksi. Kadonneen vyötärön metsästys on taas alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2013 - 22:04

Risottoa tein, jossa oli jauhelihaa, sieniä ja kasvissuikaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 23:14

Meillä syötiin noin klo neljän maissa, kaikkien saavuttua kotiin kuka mistäkin, ruokaa jossa pääosassa oli uunilohi, sekä kermatonta kalakastiketta, riisiä ja salaattia johon laitoin mm. keräsalaattia tomaattia, tuorekurkkua ja ananasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.03.2013 - 23:54

tulin juuri kotiin, tällä oli makaroonilootaa odottamassa, aamulla syötiin siskonmakkarakeittoa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 11:26

Aurajuusto-kinkkukastiketta ja tuorepastaa. Itse syön kastikkeen avokadon kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 18:55

Broiler nugetteja pistelen poskeeni ei muuta kiitos.