Mitä mieltä nykynuorista? Jätetään omat ja sukulaisten lapset arvioimatta. Siis ihan näin yleisesti tulevaisuuden kannalta.

Avainsanat: nykynuoret tulevaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:43

Olen kuullut eräätkin kerrat paikallisen nuorison keskusteluja koulumatkallaan. Sanavarasto ja käytös vaikutta hyvinkin siltä, että on kuunneltu vanhempia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 04.03.2013 - 23:08

paljon reippaita nuoria on nykyäänkin, samoin vähemmän reippaita niinkuin ennenkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 23:36

Hyvää ainesta nykynuoriso enimmäkseen on. Joukkoon toki mahtuu myös niitä murheenkryynejä, mutta niin on mahtunut ennenkin. Kyllä Suomi vielä aikanaan saa heistä paljon todella hyviä aikuisia jotka pitävät maamme asiat kunnossa jopa paremmin kuin me itse tässä ja nyt, sillä ainakin pisatutkimusten perusteella he ovat monilta osin viksumpia ja oppivaisempia kuin me nuorina itse koskaan olimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 08:39

Loppujen lopuksi ei taida olla nuoriso kovinkaan paljon muuttunut.Aika vaan ja olot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 15:25

Taitaa olla samaa sorttia kuin kuin itse oltiin aikoinaan, mutta hieman on asiat muuttuneet, me leikimme ulkona ja oltiin paljon ulkona harrastuksineen.
Nykynuoret istuvat varmaan eniten netin ääressä ja ulkoilu jää vähemmälle..
Nuorissa on tulevaisuus se meidän pitää muistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 17:09

Kyllähän se nuorisossa on meidän tulevaisuus..Ehkä heistä tulee viksumpia päätäjiä..kun näistä meidän vanhoista konkareista..
Nuoriin mahtuu kyllä hurjapäitä myös..niinkuin on ollut aina..että hällä väliä elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 18:30

Tavallisia kivoja ihmisiä. Töissä on nuoria duunareita, toiset punkkareita, toiset klaneja, mutta ihania ihmisiä ja uskon, että heistä kasvaa normaalia aikuisia. Syrjäytyminen pitäisi osata karsia eli töitä ja tekemistä nuorille. Uskon hyvään huomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 18:53

En pidä nykynuoria niin erilaisina omaan nuoruuteeni verrattuna. Toki ajat ovat muuttuneet , eikä kaikki niin suotuisaan suuntaan. Nuorten työllistymisestä ei mielestäni huolehdita tarpeeksi hyvin. Siihen vielä lisätään valtion velka, joka koituu heidän maksettavakseen ja eläke, joka ei ehkä heille koskaan lankea. En välttämättä haluaisi olla heidän housuissaan, kun tietää työelämän raadollisuudenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 15:42

Reilua ja fiksua porukkaa,jotkut idealisteja ja varsinaisia Pelle Pelottomia,onneksi murto-osa on syrjäyttäneet itsensä tai pissa-liisoja tms.ärsyttävää.Sukupolvien kuilu toimaa edelleen ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 18:57

Ihan hyviää ovat, peilikuvia meistä nuorena ja tälläisiä meistä on tullut arvostelijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 13:01

Esim. Provinssirockin ( www.provinssirock.fi/ ) nuoriso on paljon fiksumpaa käytökseltään kuin Tangomarkkinoiden ( www.tangomarkkinat.fi/ ) keski-ikäiset ! Ja molempiin tapahtumiin osallistutaan ympäri Suomen.