Vauvat vaihtuivat klinikalla.Suomessa?! Huh huh...

www.iltalehti.fi/uutiset/201...3_uu.shtml

Avainsanat: vaihtuneet vauvat klinikalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2013 - 18:41

Täytyy sanoa että luin ja todella hämmästelin.
Ennenmuinoin oltiin isossa huoneessa ja lapset tuotiin aina imetykseen kerroskärryssä. Ja hoitajat testasivat ja sekoittivat sairaalassa tahallaan lapsia imetykseen, mullekin tuotiin hiljainen vauva ja sanoin heti että ei ole minun tuo joka huutaa naama punaisena se on minun, ja jo toinen äiti aloitti jo poikaani imettämään.
Kyllä äidin pitää tuntea lapsensa jo syntymästä asti, haju, ääni, näkö ym. ja rannekehan on äidillä ja lapsella sama joten se jo kertoo kaiken, tuo on aivan uskomaton juttu, että äiti epäili ja vei vauvan vielä kotiin HUH HUH...

Kysyjän kommentti

Kyllä vaan väitän minäkin, että kyllä äiti (ja miksei isäkin) omansa tuntee.Omituinen tapaus tosiaan.Huolimaton(vai arka) äiti ja vielä huolimattomampi henkilökunta osastolla.Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2013 - 16:44

Minäkin epäilin että minunkin lapseni olivat vaihtuneet sairaalassa, uhma ja murrosiässä olivat niin kauheita ja epäilin että eivät ole minun lapsiani, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 21:33

Ihmettelen kovasti ettei äiti ranneketta tarkistanut, kun jo sairaalassa epäili ettei vauva ole hänen. Ei tästä voi pelkästään sairaalaa syyttää, vaikka niinhän se taas menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2013 - 21:47

Suoraan sanoen oli osittain äidin syy, että näin pääsi tapahtumaan. Eihän vauvan tukan väri vuorokaudessa muutu vaaleasta mustaksi, vaikka näin hänelle oli sanottu. Kaikkea sattuu, mutta onneksi näin pienessä maassa kaikki päättyy onnellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 12:46

Ennen omaa lastani kaikki vauvelit näyttivät enemmän tai vähemmän saman näköisiltä, mutta kyllä oman muksuni tunnistin kaikkien muiden vauvojen joukosta jo synnytyssairaalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 17:16

Kyllä äitikin oli huolimaton..jos epäili asiaa..olisi heti pitänyt tarkistaa..
Kyllä minkin olen tunnistanut nämä omat mustapääni vauvana..kun syömään tuotu kapaloissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 19:18

Pidin tuollaista vähän mahdottomana, mutta näköjään voi noinkin käydä. Hurjalta tuntuu. Onko maailmaan tullessakin jo niin kiire, että menee vauvat sekaisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 20:19

Suomalaista kiltteyttä taitaa olla tuo, ettei uskalleta ääneen sanoa, vaikka epäilee vauvan vaihtuneen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2013 - 18:59

No kaikki on nyt hyvin, hevosenlihan jutun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:40

Missä on se ns. äidinrakkaus? Ei se oikeastaan heti synny, mutta huolimattomuutta se on synnytysosaston puolelta.