Jos sinun olis pakko lahjoittaa rahaa johonkin niin mikä se olisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2013 - 19:23

Nuoret ja vanhukset ovat heitteille jätetyt tässä maassa. Nuorille työelämään pääsemiseksi ja syrjäytymisen estämiseksi sekä vanhusten hoidon parantamiseksi.

Kysyjän kommentti

Nuorille ja vanhuksille, niille minäkin rahaa lahjoittaisin jos olisi pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2013 - 06:45

Kyllä se Punaiselle Ristille menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 10:09

Luultavasti uhanalaisille elikoille,aikoja stten ilmottautunut WWF:n tiikerikummiksi,joten siellähän kohteita perinteisten lisäksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 10:20

Eläintensuojeluun menee ja WWF saa minulta rahaa jo tuosta Ykköbonus kortista norpille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 12:06

WWF ja SEY ovat saaneet minulta lahjoituksia niin kauan , kun omaa rahaa on ollut.Samoin UNICEF.Joskus Punainen Risti....Vaikka itsellä on vähän, saa hyvän mielen, kun tietää auttavansa edes pienesti muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 12:25

Aivan tasavarmasti Lastenklikalle! Pelasti minun nuorimman poikani! Ja aina olen sinne lahjoittanut, vaikka Euro voi olla sinulle pieni raha, niin lapsen hengen pelastaminen voi olla kiinni sentistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 16:46

Itämeren suojeluun minä lahjoittaisin rahaa jos pakko olisi, se on tärkeä kohde tulevaisuuden kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 18:57

Kotimaan vähäosaisille vanhuksille eli heidän auttamiseen, mitä kautta perille parhaiten meniskään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2013 - 21:43

En nyt oikein ole varma mihin sen laittaisin, ehkä Pelastakaa lapset r.y:lle. Itse sain sen järjestön kautta unohtumattomat kesät viettää. Oli onnellinen lapsuus, kun kaupunkilainen pääsi maalle kesiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.03.2013 - 23:10

lahjoittelen pitkin hampain, mutta ehkäpä omaan lomakassaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 12:47

WWF:lle, Suomen luontoliittoon, Animaliaan ja nuorisotyöhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 17:28

Jos olisi rahaa lahjoittaa turvaisin lastenlasteten elämän,ja maksisin heidän asuntolainat pois.
Kotimaan vanhusten tukemiseen myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:39

Syöpäsäätiölle - kaksi sisartani joutui kokemaan tuon kamalan sairauden.