Joudutko kärsimään jostakin seuraavista oireista?

Lisätty: 03.03.2013 - 12:54

www.iltalehti.fi/allergia/20...1_al.shtml
Minulla turpoaa suu, kieli, huulet,nielu ja silloin alkaa olla jo KIIRE!

Lisätty: 03.03.2013 - 12:56

Muutama läheltä piti tilanne koettu ...

Avainsanat: allergian oireet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.03.2013 - 13:01

Itse olen allerginen eräällekin lääkkeelle ja ökkömönkiäisille. Pari kertaa ollut hengenlähtö lähellä anafylaktisen shokin takia.

Kysyjän kommentti

Kaamea vaiva! Itse olen super allerginen pähkinöille...Ja muutamille muillekin syömisille.Eikä se ampiaisen pistokaan hyvää tee.Mutta minkäs teet! Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2013 - 14:54

erran joulun aaton aattona oli kyseinen reaktio, ei tiedetty mistä tuli ja minne meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 17:59

Nokkosrokkoa auringosta siitä kärsin aika ajoittain, inhoittava tunne mutta paikka vaihtelee kesäisin ja silloin pitää tuo alue pistää auringolta piiloon joksikin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 19:25

Eipä osu noista mikään kohdalle, heinänuha on, mutta lievin oirein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2013 - 19:30

Allergioita on monelle aineelle. Viimeisimpänä tullut hammaslääkärin käyttämä puudutusaine. Vaikeaa on hampaiden hoito. Kyseisen artikkelin aineista tuo nokkosihottuma osui kohdilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 21:38

Ainoa allergia on kiivi hedelmä..pitää olla tarkkana,jos jossakin syö hedelmäsalaattia..että ei todella sisällä kiiviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 12:49

Ei onneksi noita oireita. Joskus todettu pölyallergia, mutta jo vuosia olen antanut tälle vaivalle hyvää siedätyshoitoa ;)