Millä maustat jäätelösi?

Äiti sai tänään tavallisen, vaniljajäätelöä mansikkahillolla, ja ite söin illan erikoisen, vaniljajäätelöä vaniljasokerilla ja säilykeananaksella. Kumpi kuulostaa paremmalta? Millä sinä maustat jäätelösi, maustatko ollenkaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2013 - 14:23

Mjau! Paras jäätelö on äidin ostama vanilja-rommi-rusina-töttörö. Ja kaupan penkin edessä nuoleskeltu. Äidin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2013 - 19:26

Meillä tehdään jäätelöä itse.Siis aina välillä.Silloin vain mielikuvitus rajana :)
Mutta jos kaupasta ostetaan pelkkää vanilijaa, niin kyllä siihen keralle kinuskikastiketta ja vattuja/mansikoita tai suklaakastiketta ja banaaninlohkoja, tai vaikka vaan strösseleitä ja keksinmuruja.
Itse tykkään jäätlöstä keksin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2013 - 22:28

Mieluummin syön ilman ylimääräisiä mausteluita, johan ne on itsessäään maustettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2013 - 00:21

Vaniljajätskin päälle puolukkahillon mehua - nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.03.2013 - 02:38

eipä tule itse maustettua muuta kuin kinuski- ja lakukastikkeella, normaalista ostetaan valmiiksi maustettuja jäätelöitä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 05:49

En tee itse jäätelöä, joten ei maustamisongelmaa. Ainut ongelma kaupan pakastealtaalla on valita seuraava jäätlömaku kokeiluun, aina ei viitsi samaa syödä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 09:51

Itse syön harvemmin jäätelöä, mies on kyllä jäätelölle hyvin perso ja hän murentaa keksin muruja pistää hilloa ja vain mielikuvistus on hänellä rajana mitä sekaan pistää..
Sisiliassa kun olin niin ihastuin todella pistaasijäätelöön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 10:44

Ihan vanilja-jäätelön maustan kinuskikastikkeella tai otan pakastimesta mansikoita,vadalmia mitä pikkuisen soseutan,,ja laitan vähän makeutta sekaan.
Rahkaa tulee usein syötyä jäätelön asemasta..on terveellisempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 14:57

Jos nuukuuttani ostan tavallisen vaniljapaketin, jota tässä sai 80 senttiä laatiko, niin kyllä tuhlaan kinuskikastikkeen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 15:01

Vaniljajäätelöön ehdottomasti suklaakastiketta,sen puutteessa mansikkahilloa,mutta ei ananasta,kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 22:53

Vaniljja jäätelö -tuo jäätelöiden kuninkas ja kuninkatar- on parasta sellaisenaan, maustamattomana sillä silloin sen taivaallista makua ei peitä mikään. Jos tästä huolimatta joskus iskee vallan mahdoton maustetun jäätelön himo niin kumoan vaniljajääteön päälle mieluiten tuoreita, juuri poimittuja metsämänsikoita. Miiden puutteessa kelpaavat muutkin marjat, nekin mieluimmin vastapoimittuina, mutta suuni ei sano yäk myöskään jäätelölle joka on maustettu vanijasokerilla ja ananaksilla. Kinuskit ja suklaakastikkeet jätän muille, ovat liian makeita makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 21:35

Ostan valmiiksi maustettuja jäätelöitä jos maustetta haluan. En siis käytä hilloja tai kastikkeita jäätelön kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 12:53

En mausta jäätelöä, mutta jäätelöistä ehdoton suosikkini on kirsikka-suklaa. Njam. Ja tietenkin paikanpäällä tehtynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 17:43

Maustaisin jäätelön vaniliinisokerilla :D