Milloin on rakastunut?

"Kyllä sen sitten tietää" on vastaus jonka useimmiten saan. MISTÄ sen tietää? Tunteesta sydämessä, tunteesta aivoissa? Siitä ettei halua olla ollenkaan erossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2013 - 19:03

Tässä tulikin jo paljon hyviä. Mutta nuo ovat enemmänkin sieltä alkumetreiltä koettuja. Rakkaus muuttuu ajan myötä. Joskus sen huomaa, kun on erillään rakkauden kohteesta, miten häntä kaipaa ja tarvitsee ja miten on tavallaan kasvanut yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2013 - 14:43

Silloin on rakastunut kun haluaa mielummin jäädä kotiin seuraamaan kuinka veli korjaa autoa kaverinsa kanssa kuin mennä seuraamaan parhaan ystävänsä kera lempibändinsä ainutkertaista Suomen keikkaa juuri äsken voitettujen pääsylippujen ja bäkkärioikeuksien turvin. Silloin on rakastunut kun kulmakunnan äklöttävimmin aina pukeutunut poika/ tyttö onkin yhtä-äkkiä hyvin muotitietoinen, tai kun haluaa nähdä "rakkaansa" vaikka tämän luokse pääsy kestäisi kauemmin kuin tämän luona olo. .Rakastunut on siis silloin kun tekee rakkaudenkohteensa vuoksi jotain mitä ei muiden vuoksi tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 14:50

Se on tunne
kun tuntee tunteen
jota ei ole ennen kokenut
se on rakkautta..

rakkaus on kutina jota ei voi raapia

kyllä sen todella tuntee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 15:30

Jaahas.Ikuisuuskysymys tämä? Mutta niin se vaan on, että sen tietää.Illalla, kun menee nukkumaan,sitä vaan katselee toista, vaikka väsyttää ja nukkuakin pitäisi.Sitten sulkee silmät ja vielä kuuntelee toisen hengitystä....Kaupan jonossa tunnet tutun tuoksun ja ajattelet heti,että kumppanillasi on samaa tuoksua ;mitä hän mahtaa tehdä nyt?Ja riennät hakemaan vielä jotain hyvää viemisiksi toiselle,vaikka jono on kilometrin pitkä ja olit jo puolessa välissä.... :) Sitä se on.Kaipausta ja pakahtumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 16:02

Joku on sanonut, että rakkaus on sisäistä kutinaa, jota ei voi sormella raaputtaa. Ehkä se sitäkin on, mutta kyllä ainakin aikanaan nuorukaisen elämään kovasti vaikutti, teki jotenkin kovasti levottomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 17:58

Se on se onnellinen, levoton kutina ja rakkaan vierellä ajantajun katoaminen ja yhdessäolon odottaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2013 - 22:24

Kuten itse sanoit, kyllä sen tietää. Muutut iloiseksi, huokailet onnesta, haluaisit olla kaiken aikaa rakkaasi kanssa. Saat paljon aikaan kaikkea sellaista, johon et juuri muulloin kiinnitä mitään huomiota ja kaikki sivulliset kysyvät mitä sinulle on tapahtunut kun olet noin hymyilevä. Sen vaan tietää, näin yksinkertaista se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.03.2013 - 00:19

Se on sellaista jytinää, ei tahdo pysyä nahoissaan ja sydän pompottaa eikä päässä ole järjen häivääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.03.2013 - 02:42

niinkuin itsekin mainitsit heti ekalla rivillä, kyllä sen sitten ihan varmasti tietää, usko pois ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 05:43

Sen kyllä sitten todella tietää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 10:51

Kyllä silloin sydän pompottaa kiihkeästi..ja tulee levoton olo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 15:07

Olisiko se sitä, että kynnet irtoaa varpaista ja ihminen elää pilvipumpulissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 18:18

Naureskelee, hymyilee itsekseen mustuaiset suurena. Ei meinaa millään pysyä nahoissaan. Ajattelee koko ajan rakastansa ja haluaisi olla koko ajan hänen kanssaan. Mahassa kutkuttaa ja lämpimiä aaltoja menee läpi kehon, jostain rakkaan sanonnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 13:08

Olet rakastunut, kun et haluaisi olla hetkeäkään erossa; kun hän valtaa ajatuksesi suurimmaksi osaksi päivästä; kun haluat valmistaa hänelle herkkuja ja muutenkin hemmotella; kun miellyttävä sähkö kulkee päästä varpaisiin aina häntä ajatellessasi...