Mielestäsi paras sarjakuva? Miksi?

Avainsanat: paras sarjakuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2013 - 20:42

Juban Viivi ja Wagner,se kuvaa suomalaista parisuhdetta melkoisen osuvasti....

Kysyjän kommentti

Juurikin näin :) Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.03.2013 - 21:59

Harald Hirmuinen. Sillä on napakka eukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2013 - 00:28

No jopas sattui kysymys. Sarjakuvista en tiedä mitään. Satunnaisesti olen lukenut monia, mutta mitään ei ole jäänyt mieleen. Jos Aku Ankka on sarjakuva, niin sitä olen lukenut eniten. Tosin ei sekään oikein uponnut minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 00:38

Akkari kautta aikain,en ole aikoihin nähnyt,mutta toivon ettei olis muuttunut.Asterixit olivat myös hauskoja ja historiaa samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.03.2013 - 00:51

eipäs tule nykyään luettua muuta kuin fingerporia sanomalehdestä, aikoinaan aku oli ihan ehdoton ykkönen, siitä on jo kymmeniä vuosia kun olen niitä viimeksi lukenut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 08:59

Aku Ankka on ollut minulla jo ihan lapsesta asti luetuin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 14:50

Fingerpori sekä Viivi ja Wagner ovat oleet niiden ensihenkäyksistä lähtien suosikkejani. Molemmissa kuvataan todella nasevasti muutaman lauseen ja kuvan voimalla sekä ihmisten välisiä suhteita, että Suomen kielen sanojen monia eri merkityksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 18:01

Fingerporissa on kyllä niin hyvin keksittyjä huomioita, että se on aivan ykkönen tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 15:11

Kotiin tuli aikoinaan joku sanomalehti ja siinä oli Fantom, jota silloin luin, ei sen jälkeen ole lukenut mitään sarjakuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 09:31

Aku Ankka! Äiti minulle sen lapsena ollessani tilasi, ja minä äidiksi tullessani lapselleni tilasin. Siitä lehdestä on epälemättä suurin osa Suomen lapsista oppinut lukemaan.Kuin myös lapseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 13:10

Jere. Hyvää teinihuumoria.