Tänä vuonna Pukeudu punaisen päivään vietetään, niin kysn milloin ja millä viikolla?

Avainsanat: kaikki joukolla mukaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2013 - 22:00

Maailman Sydänpäivä · Sydänviikko 2013 ... Pukeudu punaiseen -päivää vietetään perjantaina 20.4.2012 neljännen kerran Suomessa..
No sepä ei tuota hankaluutta rakastan punaista väriä ja jokunen vaate on kaapissa, ei niinkuin nuorempana kun avasin vaatekaapin ei ollut kuin punaista, mustaa ja valkoista..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.03.2013 - 19:38

Enpä tiedä kyseisestä päivästä mitään, ja punaistakin on vain kesävaatteissa. Toivottavasti kyseinen päivä olisi kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2013 - 21:45

Nenäpäivä meni jo... muuta punaista ei minulta löydy. Ja se on melkein ympärivuotinen asu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2013 - 00:41

20.4. Sydänpäivä. Minua koskettaa tuo sydänpäivä henk.koht. sekä äidin, että nuoremman pojan vuoksi. Mutta eikö näitä päiviä - sydän,äitien isien, itsenäisyyden, lasten.. voisi olla joka päivä? Kunhan vaan muistettaisiin.