Nyt tarvitaan pikaista vinkkiä,ostin aamupvllä jyväleivän leipomosta huomista varten,pidänkö paperissa ja muoviin,ettei pinta kuivaisi liikaa?

Tai otanko paperin pois ja leivän muoviin,ettei tulisis nahkeaksi ja liian pehmeäksi,on jyväinen isokoinen leipä

Avainsanat: leipomoleivän säilytys seuraavaan päivään jyväleipä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2013 - 18:09

Paperineen olisin muovipussiin vielä laittanut.Ehkä vähän raolleen pussinsuun jättänyt. On tainnut mennä jo koko leipä parempiin suihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2013 - 18:00

Minä joskus laitan paperissa olevan leivän papereineen muovipussiin ja on kelvannut seuraavana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 18:13

Maaritilla yllä hyvä neuvo! Paperipusseineen päivineen muoviin,niin kyllä säilyy hyvänä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 18:50

Minä kylä laitan paperipussiin ja kuori on säilynt rapeana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2013 - 19:37

Hyvin on säilynyt minullakin, vaikkei ole muovissa. Muovissa tulee sitkeän nihkeäksi. Leivän pitää olla rapea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2013 - 21:47

Minä laitan sen paperipussin muovipussiin. Mietin juuri, mitä tekisi folio?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 08:29

paperissa muoviin niin on paras..