minulla on 2 naisten illanvietot tällä viikolla mikä olisi hyvää nopea tekoista suolapalaa, viiniä on myös.aivot on nyt ihan tyhjä

makeat leivonnaiset on jo keksitty. tulee yhteensä 38 naista, kahtena eri iltana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2008 - 11:38

Suolaa 1TL ja 2DL vettä sekoittaa, hiehauta seos. -anna jäähtyä-
lisää pullo tai pari sitä punaviiniä.
soita ku on valmista niin tuun maistamaan :)

Kysyjän kommentti

tosi erikoinen vastaus , huumoria oli ainakin.Suolat olisit kyllä itse syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2008 - 23:49

Pistä metukan siivuja ja pekonia uunipellille ja eikun käristämään. On helppoa ja suolasta. Suolapähkinöitäkin saa kaupasta valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 01:19

Suolakurkkuja juustojen seuraksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 09:22

Juustoja, jotain sopivaa hilloa ja "miedonmakuisia" hedelmiä (viikunoita).
Asiaan on tietysti monenlaisa ratkaisutapoja eli haluaako työlästä vai helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 11:39

jos on lähettyvillä kunnon herkkukauppaa, josta saat erilaisia marinoitoja oliiveja ja sitten sitten juustoja (rasvan kanssa pihtailematta), niin siinähän se vaivattomasti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 13:12

coctail tikkuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 19:02

Ite oon kekannu nää pakkasen suuret valikoimat, jotka valmistuu tosi nopsasti ja ovat ihka kotitekosen makusii ja saa isollekkin joukolle näyttävät ja maittavat suolapala-annokset.
Piti tänään just mennä kattoon kaupast, et mikä oli se pakastejutska, jossa noin 38 pikku palasta eri täytteil, joku Italian , tms. mut ku kotona täs mahataudis (mikä lie), nii en päässyt. Ne olivat tosi herkullisia, njamm.. josko siel siul päin joku isompi marketti, niin sinne pakkaseen sit vaan sukeltaa...heh..