Nyt napsulaiset meillä on mukavaa tehtävää, oletteko opetelleet jo eskimosuudelman+

siihen kyllä tarvitaan kumppani kaveriksi. Useimmilla teillä se on, mutta minä vielä etsin.

Lisätty: 01.03.2013 - 12:48

Ompa sinne plussa tullut kysymysmerkin paikalle, mutta ystävät ymmärtää.

Avainsanat: positiivinen eskimosuudelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2013 - 11:18

Olenpas nenääni hieronut useammankin kerran kissan kanssa. Silloinkun isäntä ei ole ollut kotona. Ja eskimokäännöksenkin kanootilla olen tehnyt useamman kerran. Ja hitsi, päässyt aina oikein päin pinnalle!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta, pinnalle olet ilmeisesti päässyt kun olet seuraamme ilmestynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2013 - 12:45

Olen harrastanut kyseistä kärsienhierontaa kautta aikain koirieni kanssa ! En anna koirien nuolla kasvojani, joten tuo nenähieronta osoittautunut oivaksi vaihtoehdoksi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 16:10

Pikkupojan kanssa hierotaan nenuja ja aikoinaan mun mustan kissan eli on tuttu harrastus,partnerin puutetta ilmaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 18:48

Misse-kissa on ollut aktiivinen eskimosuutelija koko pienen ikänsä ( 17 v), joten tätä meillä harrastetaan päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 19:06

Kun poika oli vielä kouluja käymätön hänen lempihalejaan oli nenähali jossa otetaan toisista kunniolla kiinni ja hierotaan neniä vastakkain kuin eskimot konsanaan, Silloin tiuli nenähalittua useammankin kerran päivässä. Nyttemmin en enää harrasta tuota nenähalia kuin satunnaisesti, mutta yhä se on yhtä mukavaa kuin silloin aikoinaankin pojan ollessa pienen pieni, kouluja käymätön pikkuvesseli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2013 - 19:33

Kun lapsi oli pieni harrastettiin sitä, nykyisin sitä harrastaa kissa minun kanssani. En vaan kovin mielelläni antaudu niihin suudelmiin. Joskus vaan pääsee yllättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.03.2013 - 21:44

Penskana taidettiin serkkujen kanssa nokkiamme hieroa toisiimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2013 - 08:39

Kyllä tuota on tehty kuin nykyään tulee lapsenlapsen kera neniä hierottu vastakkaisn..