Oletko menossa katsomaan jääkiekon MM-kisoja Ruotsiin tai tänne kotomaahan?

Avainsanat: toukokuun mm-jääkiekkokisat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2013 - 11:14

Mitä sitä turhaan sinne ruottiin matkustaa, falukorvia ja mellanööliä särpimään, kun Suomi kuitenkin voittaa! Jo sukunimi velvoittaa! (MM-mestari -95) Kotisohvalta katselen.

Kysyjän kommentti

Kiitos en minäään jääkiekkofani ole suuremmin, kuten tekään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2013 - 20:35

En menisi mistään hinnasta.En, vaikka joku ostaisi liput.Jos haluaisin katsoa kunnon reilunpelin nyrkkeilyä,menisin nyrkkeilymatsiin, jossa pelataan rehellisemmin, kuin kaukalossa.Siis nyrkein...
Enkä pidä lätkästä muutenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 21:26

Enpä mene, hieno peli on viime aikoina tärvelty tappeluilla, eikä kaikkien valmentajien käyttäytyminenkään ole mieltä ylentävää katseltavaa/kuunneltavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2013 - 21:42

Ei ole onneksi tuon lajin urheiluhulluus iskenyt, että sinne lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.03.2013 - 03:35

en mene, kaukana on ja kallista, eikä ole vielä loman aika ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 07:55

Ei taatusti olla menossa ja mies nauttii paremmin kotisoffalta ( onneksi)..
Kerran vei mut katsomaan jääkiekko ottelua täällä Turussa monta vuotta sitten, halusi mut väenvängällä mukaan, siihen vaan totesin että en lähde jollen saa karkkipussia.
No ennen pelin alkua istuttiin penkillä ja totesi että milloin nuo kirkkaat valot sammutetaan ja peli alkaa, mies totesi samantien et ei me elokuvis olla ja koskaan en sua enää otteluun vie,ja toivottavasti kukaan ei kuullut.
Siis en ymmärrä hölkkäsen pöläystä koko jääkiekosta, oli tylsä istua siellä kun tuo pieni musta lituska liikkui jäällä ei edes silmä moista ehtinyt seurata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2013 - 19:30

En mene. On ne ajat jo jääneet kun kiekko vielä kiinnosti. On tullut niin veriseksi se peli, etten halua katsoa edes kotisohvalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 13:22

Telkkarista aion katsoa. Liput ovat aivan liian kalliit.