Oletko postipakettia odotellessasi tutustunut posti - ninjaan?

Vaikka kukapa hänet olisi nähnyt...
www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

Lisätty: 01.03.2013 - 18:23

Viime kesänä olin taloni takana pihalla ja näin postiauton pysähtyvän pihaan.Juoksin etupihalle nähdäkseni vain postiauton perävalot.Luukussa lappu: ette ollut kotona, hakekaa paketti postista.Taatusti ei soitettu ovikelloa,koska koira olisi pitänyt meteliä!Olisin sen kuullut kyllä itsekin, koska takaovi oli auki. Juoksin postiauton kiinni (oli parin talon päässä viemässä postia) ja kyselin LAPUN kanssa pakettiani,sanoi minulle, että nouda se parin tunnin päästä postista, hän ei voi sitä sinulle nyt antaa.Ihmettelin hieman ja ajoin samantien paikalliseen postiin;siellä se minun pakettini oli! Ja olin maksanut kotiin kuljetuksesta.Että sellaista....Ninja tarkoittaa nopeaa, hiljaista ja huomaamatonta tässä tapauksessa....Kyllä otti nuppiin!

Avainsanat: näkymätön posti ninja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2013 - 20:05

Viime syksynä lähetin itse itselleni paketin Ranskasta ja odottelin kotona ilmoituslappua,kun sitä ei kuulunut kävin postikonttorilla,kertoivat sen lähteneen.Kysäsin Ranskan päästä lähetyksen koodin ja löysin itellan reitin.Menin koodin kanssa postiin ja sain lähetykseni,vakuuttivat ilmoituksen tulleen ja menneen ilmeisesti ninjan mukana!?

Kysyjän kommentti

Näitä juttuja kuulee ikävä kyllä yhä vain enemmin ja enemmin...Ja työntekijöitä irtisanotaan, kun säästetään...Ja taas väärästä päästä.Posteljooneilla varmaankin aika kova tahti ! Kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.02.2013 - 10:58

En ole törmännyt moiseen ilmiöön. Minun pakettini tuli ihan kuten pitikin ovikellon soittoineen ja ninjoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 15:11

Eipä ole ninjaa ihan on oikea postimies ja jos pikkupaketti soittaa ovikelloa ja koira ilmoittaa kyllä koska posti on tulossa jo hyvin ajoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 18:47

Minulle o tuotu pakettia siis pientä ktiin ja kun en ole ollut kotona on laitettu lappu, että voin noutaa sen postista. Mistä tuo ninja-nimi on tullut, uusi tuttavuus minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 21:02

En ole kuullutkaan ninjasta,posti soitti ovikelloa,kun toi miulle paketin,mutta yleensä ne haetaan posti siwasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 21:22

Ohi on tainnut mennä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.02.2013 - 21:51

Taitaa olla Samurai tuo meidän postiljooni. On oppinut jo kommervinkit. Jos en pienestä koputuksesta herää, vetäisee tikan narusta muutaman napakan vedon ja johan kalke käy talossa, niin että muorikin herää ovelle konuamaan.