Seuraatko elimistösi ph-tasapainoa?

Vai onko mielestäsi hölynpölyä?

Lisätty: 05.03.2013 - 19:11

Juu en siis laihtumista ole tuolla hakemassa, vaan Maaritinkin mainitsemaa elimistön terveyttä : )

Avainsanat: ph-tasapaino

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.02.2013 - 21:32

PalloHukassa - osioo tulee seurattua pakostikin :D. En todellakaan seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2013 - 09:38

Jotkut julkkikset kertovat laihtunennsa sen avulla, kun elimistön ph-arvo on tasapainotettu.Ja muutenkin kertoivat jaksavansa paremmin.Söivät jotain jauhetta, jonka sekoittivat esim piimään tai jugurttiin...Nimeä en kyllä millään muista...
Miksei tuossa asiassa voisi perää olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2013 - 10:52

En seuraa ja vaikeaa se kai olisikin tavallisen pulliaisen tehdä. Menisi arvailuksi. Oletan että normaalilla tasapainoisella ruokavaliolla pysyy kaikki arvot tasapainossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 14:56

Eipä tule seurattua ja laihtumiseen en usko höpö höpö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 18:48

Enpä seuraile. Yritän muuten vaan tasapainoilla vähän joka asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 19:06

En ole seurannut,onko se kehon happamuusaste, monimutkainen juttu kun luin siitä. Hain tuossa labrankokeeni, jossa on otettu kaikki mahdollinen viime syksynä. En niistä ainakaan löytänyt mitään siihen viittaavaan, sillä normaalin ph-arvo on noin 7.35-7,45 pyörii siis seiskan hujakoilla. Eikö sitä mitata syljestä ja virtsasta. en tiedä en ole lääkis, mutta olen joskus nähnyt jotain lukuja ph-arvoista.
ei oikein viitsi hoitohenkilökunnaltakaan kysyä, kun on olevinaan tärkeämpääkin tutkittavaa.
Samoin haluaisin D-vitamiinin arvon mittauttaa, mutta on kuulemma kallista ja mittaavatko edes tk.ssa pitäs varmaan mennä yksityispuolelle. Hymyillään vain Matula, niin ei olla ovin happamia ulospäin ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 21:21

Enpä seuraa ja tuohon julkkisten laihdutusjuttuun en usko pätkääkään, näitä laihdutusasioita on joka vuosi erilaisia versioita, milloin syödään veriryhmän mukaista ruokaa, milloin skarpataan ... jos nuo konstit olisivat tehokkaita, niin maailmassa olisi vain hoikkia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 13:27

En seuraa, mutta yritän syödä ja juoda pH-tasapainoisesti. Elimistön pH-epätasapaino altistaa mm. syövälle. Pari tuttavaani pitävät pH:n tasapainossa ja ovat laihtuneet ja voivat muutenkin hyvin.