Saako ostaa pienen palan vapautta?

Jotkut ostavat uuden auton, kesämökin, moottoripyörän, asuntoauton tai ulkomaanmatkan. Minä ostin itselleni pienen palan vapautta. Mutta miksi se ei ole niin cool, kuin nämä muut? Tuntuu siltä, kun kuuntelee ihmisten kommentteja.

Avainsanat: vapaus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 01.03.2013 - 03:40

itsekin ajattelin tehdä niin vuorotteluvapaan muodossa, tulot putoaa, mutta vapaa-aika lisääntyy merkittävästi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2013 - 17:42

Jos se on itselle tärkeä ja mieluinen asia, niin älä kuuntele muita.Sinun oma mielipiteesi on tärkein, koska se oikeasti koskee eniten vain sinua.Jos tulet siitä onnelliseksi niin GO FOR IT! Ja onnea :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2013 - 19:38

Jos haluat niin tottakai, jokainen on oman onnensa seppä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2013 - 19:38

Ei kaikki ostettu aina ole parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2013 - 21:07

Minulla on vapaus, enkä ole siitä maksanut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 19:23

Mitähän vapautta Matula nyt tarkoittaa, sitäkin on niin monta lajia. Viittaat tuossa ns. maalliseen omaisuuteeb ja statukseen. Oletko vetäytynyt hiljaisuuteen miettimään tätä maailman menoa, joka uhkaa meidät puristaa rattaidensa väliin. Ei anna elinpiiriä, vaan kiristää kaikkialta. Tiedätkös minun on joksus mieli tehnyt mennä hiljaisuuden retriittiin tai aikaa viettämään jonkun tuokion luostarissa.
Ositi vapautta, sehän on salaperäistä, ostaa vapautta, en ole kuullutkaan sellaisesta.
On vain otettu vapautta ilman rahaa ja hintaa. No olkoot se mitä sitten se olkoonkaan, niin toivon, että saat siitä tyydytyksen ja mielenrauhaa, jos sitä etsit.
Hector/Heikki Harma on sanonut: Vapaus, vapaus, minä ostin sen, mutta en käyttänyt sitä.
toivottavasti Matula sinä käytät hetkesi hyvin, älä jätä käyttämättä, hinta voi olla korkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 21:17

Saa ostaa, jos se on sen arvoinen....