Uskotko enneuniin tai muihin entiäisiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2013 - 13:49

Kyllä minä uskon, on kokemuksia noista etiäisistä ja edesmennyt veljeni jos oli pulassa tai jotain hankaluutta hänellä niin minä valvoin edellisen yön monesti ja tiesin että aamulla soittaa tai sairaalasta soitetaan. Puhelin kun soi niin monesti tiedän kuka soittaa ennenkuin edes vastaan ja monesti en vastaa kun on joku kauppaamassa jotakin minulle, en hae edes puhelinta lähelleni silloin ja on monia muita sattumuksia minulla ollut, isoäitini äiti oli kylänsä näkijä ja minulla on sama lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2013 - 17:44

Haluaisin uskoa, mutta uskon myös sattumaan....Ja jonkinlaiseen kohtaloon....Äidin äiti näki enneunia ja niitä sitten kylän emännät ja piiat kävivät kuuntelemassa.No aikakin oli toinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2013 - 19:33

Uskon jonkun verran itsekin vaistoa jotain ja monet tulee uniin ja kun tapahtuu olen jo nähnyt. Mutta kumminkin uskon paremmin naisen vaistoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.02.2013 - 19:37

Uskon kumpaakin, kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2013 - 20:31

Eihän se enneuni olisikaan, jollei toteutuisi. No viisastelut sikseen, isäni näki enneunia joskus hyvinkin yksityiskohtaisia ja jotka siis kävivät pilkulleen toteen. Unissa saattoi olla kohtia, joista isällä ei ollut tietoa tai kokemusta aikaisemmin. Uskomatonta ja hieman ehkä pelottavaakin..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2013 - 21:05

Uskon, koska ovat toteutuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 19:31

Uskon, todella uskon. On paljon tapahtumia, unia, ajatuksia, jotka ovat toteutuneet.
Eivät kaikki todellakaan, mutta on joskus joku viesti tullut ajatusmaailmaan, joka on pelottava,
ja odottaa vain miten se käy toteen. Kyllä minä uskon henkiolentoon, joka on luonani.
En osaa sanoa miten sen kuvaisinMutta sen uskon, mutta se on syvä tunne, ei paha ollenkaan, eikä varmaan pahaa tarkoitakaan. En usko spirtismin tuomaan sanomaan, en ole koskaan kyllä ollutkaan hakemassa sieltä mitään. Elän elämäni uskon Jumalaan ja uskon, että enkelini hakee minut kun aika on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2013 - 21:16

Enpä usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.03.2013 - 03:41

en usko, enneunet ovat vain alitajunnan touhuja sinun käsitellessä päivän polttavia asioita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2013 - 11:30

Minä uskon. Aina kun minulla on ollut vaikeaa, miettinyt miten tästäkin nyt selvitään.. niin unessa edesmennyt Iskä on tullut minulle sanomaan, että älä huoli, kyllä asiat lutvuituu. Aamulla en unesta muuta muista, mutta on rauhallinen olo ja kas! asiat hoituu. Ja kiitän Iskää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2013 - 13:30

Kyllä uskon.