Mitä kaikke ostat kaupan pakaste-altaista?

Avainsanat: pakastealtaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2013 - 15:55

Katkarapuja, poronkäristystä ja jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 25.02.2013 - 03:33

todennäköisesti ainakin hevosta ;) myös pizzoja, lihaa, kalaa, vihanneksia, juureksia, jäätelöä, perunoita eri muodoissaan, marjoja, taikinoita, valmisruokia, sushia, nämä tuli heti mieleen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 06:06

Vihannespakkauksia, valmispizzaa, jäätelöä satunnaisesti kalaa, leivonnaisia puolivalmisteena, harvoin esim. perunatuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 06:59

Keittojuureksia, pakastekalaa, ja joskus vadelmia. Perunatuotteet teen itse kun on koneet ja vimpaimet itselläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 09:33

Vihanneksia etupäässä.Viimeeksi taisin ostaa pussin, jossa oli eri värisiä paprikan suikaleita.Katkarapuja...Ja jäätelöä :) Tosin teemme sitäkin itse, mutta se on oma prosessinsa...Ja hätävarana jäätelö on hyvää pakastimessa, jos vaikka yllärivieraita ilmaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 09:40

Vihanneksi, marjoja, perunaa kaikissa muodoissa, , kalaa fileroituja, lihaa, valmispizzoja, taikinoita ja kotiuunin raakapakasteita hätävaraksi ja jäätelöä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2013 - 10:00

Kissalle seitiä, itselleni perunasipulisekoitusta, vihanneksia, keittojuureksia, joskus murotaikinaa tai torttutaikinaa, hyvin harvoin jäätelöä, pizzoja myös joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 13:48

Ostan kaupan pakastealtaista tietenkin jäätelöitä sillä ne on karkkia todella vähän kuluttavan poikani suurinta herkkuja ja mistäpä muualta niitä saa kuin sieltä. Ostan pakasteesta myös vihannes- kasvis- ja juurespakasteita, kalaa, verta, paistovalmiita leivonnaisia, sekä erilaisia torttupohjia ja pizzoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2013 - 18:10

Pääosin keittovihannes -juttuja. Sitä missä on peruna mukana. Baby -porkkanat ovat toinen mikä sieltä lähtee usein koriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 20:07

Keittojuureksia ym. vihanneksiä , jauhelihaa, brielersuikaletta ja sitä mitä saa halvalla.
Pullatavaraa en paljon halua väkerrän sit itse ja vieraani ottavat ennemmin leivän ja suolaista päälle.
Ruoan tähteet laitan myös sinne ja syön aika pian. Olen nuuka mummoni, joka pidän joka eläkerahnurkasta kiinni. en silti ihan saituri ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 21:54

Wokkivihanneksia,liidelistä bami/nasi gorengia,jäätelöä aika satunnaisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 22:56

Keittojuureksia,wok- vihanneksia, joskus perunatuotetta, harvoin jäätelöä, joskus vadelmia, satunnaisesti pullaa raakapakasteena ja taikinoita, en juuri muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2013 - 08:58

Sipuliperunoita,seitiä pussissa,keittojuureksia,taikinoita,mutta harvemmin,poronkäristystä,lammasta,kun sitä ei ole tuoreena lihatiskissä,jäätelöä.