Palstalla vielä 60cm lunta,mutta tuli mieleen sipulikukkien kuivat sipulit;pitääkö niitä liottaa maahan pistettäessä vai

sellaisenaan lämpimään maahan?Nostin sipulit syksyllä pois ja kuivatin,liljoja tais olla...

Avainsanat: sipulikasvit kuivat sipulit maahan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.02.2013 - 18:08

Suoraan olen maahan laittanut, ei kai ne oikein tykkääkään liotuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2013 - 22:49

Itse en ole ainakaan liottanut,mutta hyvin kastellut...kun olen maahan istuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 09:20

sitten kun aika niin maahan ja hyvä kastelu riittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2013 - 09:36

Kosteaan multaan sipulit (minä laittaisin) niin eiköhän lähde kasvuun. En muista koskaan mitään sipuleita liottaneeni....