Mistä tunnet sä ystävän?

Avainsanat: ystävät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.02.2013 - 11:20

Ystävä lohduttaa, kuuntelee, auttaa, kiittää, motkottaa kun on tarve, on hiljaa kun on sen aika, huolehtii, ja antaa anteeksi ja kaikkea muuta mikä ei nyt tule juuri tällä hetkellä mieleeni. On siis aina rinnallani, tapahtuu elämässä mitä tahansa.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle sekä kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2013 - 08:49

Ystävä seisoo vieressä tuulessa ja tuiskussa ja poutasäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 14:30

Tosi ystävä ei katso rikkauttasi tai köyhyyttäsi, ei anna ulkonaisten asioiden sumentaa katsettaan. Kaiken keskellä hän näkee selvästi riemusi ja tuskasi ja muistaa mikä olet sydämessäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 15:04

Ystävä on se joka ei katso välimatkoja ,
eikä laske kohtaamisia.
Ystävä on se joka asustaa sydämmessä
läpi mutkaisten teiden ja vaikeiden tilanteiden,
ajatuksissa mukana kulkien
ja voimaa antaen.
Ystävä on se joka ei puukoita selkään
ei haavoita sanoilla,
vaan tekee tekee iloistani tuplat,
lisää viineihini kuplat.
Ystävä on se joka ei huoju, ei horju,
eikä ystäväänsä koskaan torju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:45

Aina luotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.02.2013 - 23:06

kai se on se jolle uskaltaa luottavaisena selän kääntää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2013 - 20:39

Tunnne sielun ystävän siitä kun ensi yhteydenotossa saan jo tuntuman, että tämä on minun kamuni.
Näin se kävi napsussain alussa, ei se johtunut parasten vastausten valinnasta, vaan viestistä henki hyvä hengetär, joka sai sieluni värähtämään.Ja kaiken lisäksi nainen, jolla on sydän paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2013 - 23:15

Sellainen joka on tukena hyvinä ja myös huonoina hetkinä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2013 - 16:52

Ystävä on.. sellainen joka kuuntelee, kertoo omat murheensa, sanoo oman mielipiteensä mielistelemättä. Ja sanoo myös vaikeat asiat suoraan. Ystävyys ei katoa, vaikka menisi pitkiäkin aikoja erossa. Ystävien välillä on tietty luottamus, jota ei rikota. Nykymaailmassa on paljon ns. pintaliitoystäviä. Todellinen ystävä näkee pintaa syvemmälle... ja on ystävä siitä johtuen ja huolimatta.