Käytätkö paljon jauhelihaa.. Mitä jauhelihaa käytät?

Avainsanat: jauheliha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.02.2013 - 22:40

Viikottain ja hirvenjauhelihaa. Toki meillä ostetaankin jauhelihaa kaupasta. Sikanautaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos..sinulla onni,että saat käytää paljon hirvenjauhelihaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2013 - 22:49

Muutaman kerran kuukaudessa, paistijauhelihaa ostan, ja se ei sitten täyttä paistilihaa olekaan tuoreimpien selvittelyjen mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 22:56

Naudan jauhelihaa etupäässä.Myös Broilerin jauhelihaa käytän....Ja harvemmin herkullista hirveä . Sitä jauhettua kalaa tässä ei kai lasketa? Sitä menee jonkin verran.... Sika - nauta on nykyisin NIIN rasvaista,ettei meillä kovinkaan tykätä. Tosin itse tulee joskus jauhettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.02.2013 - 23:12

kaikki jauheliha menee ja aika usein sitä tulee laitettuakin, tarjous määrää laadun, lisäksi aina varalla vähän parempaakin jauhelihaa, tosin nykyään ei sitten tiedä mitä lihaa se on, mutta pääasia että on syötävää ja maistuu hyvälle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 07:08

Minä naudan ja nautasikajauhelihaa käytän ja joskus broilerin jauhelihaa, riippuu mitä ruuaksi teen, niin sen mukaan lihoja ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 08:41

Jauhelihaa tulee käytettyä paljon,lihapullat teen nautasika jauhelihasta,kun paistijauhelihasta tulle liian kuivat pullat.Jauheliha on moni käyttöinen tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 10:06

Harvemmin tulee käytetty. Yleensä sika-nautaa. Jos otan pelkkää naudan jauhelihaa, laitan siihen mukaan myös osan sikaa, murekkeeseen usein teen päällimmäisen kerroksen tuosta rasvaisemmasta lihasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2013 - 10:53

Aika paljon käytän jauhelihaa. Se mitä teen ruoaksi määrää sen minkälaista jauhelihaa ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 11:23

Jauhelihaa tulee käytettyä aika paljon, enimmäkseen vähärasvaista. Onneksi on vanha lihamylly tallessa, taidankin ostaa lihat hallista ja jauhaa niistä jauhelihaa ja verrata onko siinä eroa valmiiseen jauhelihaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 11:23

Tosi harvoin nykyään,mutta pastakastikkeeseen kelpaa rasvainenkin sikanauta,lapselle ja ruokavieraita varten nautaa.Pitäis piakkoin rakentaa chili con carnea eli *lihakauppaan* asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 14:35

Jauhelihaa käytän todella paljon se on niin hyvä liha josta saa vaikka mitä tehtyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 15:29

Käytän jauhelihaa (niin hirven,- sian,- naudan,-hevosen,-poron,-villisian, kuin kanankin jauhettua lihaa) viikottain, joskus useamminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:47

Jonniiverran. Luomunautaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2013 - 10:49

Silloin tällöin, pääasiassa nautaa tai paistijauhelihaa. Tiedä sitten mitä oikeasti ovat, mutta on maistunut.