Onko pakastimessa vielä paljon kesän marjoja jäljellä?

Itse vasta eilen sulatin pakastimen..ja on paljon marjoja jäljellä...nyt pitää alkaa todella käyttämään..että saa tyhjäksi ennen kesää...että päivittäin tuplavitamiinit.

Avainsanat: pakastimessa marjoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2013 - 21:06

Hyvä,kun otit puheeksi! Viime kesä oli hyvä vuosi ainakin vadelmille.Mulla vielä hurjasti vattuja pakastimessa syömättä. Oman pihan puskat antoivat kovasti satoa.Tartteekin heti huomenissa ottaa pari rasiaa sulamaan...Ja naatiskella !
Myös mustikoita jonkin verran jäljellä...
Mansikoita meitin pakkasesta ei löydy,koska olen allerginen :(

Kysyjän kommentti

Kiitos..kannattaa hyödyntää nyt keväällä pakkasessa olevat vitamiinit..kun on ihan ilmaisia..ei tarvitse pillereitä popsia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.02.2013 - 21:27

Pari pientä rasiaa mustikkaa, karpaloita vähän enemmän ja sieniä aika paljon. Pitääkin alkaa käyttämään enempi noita sieniä. Vähät marjat tulee äkkiä käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 21:28

Mustikoita on vielä runsaasti. Viime kesän sienisadosta myös kanttarelleja löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 21:34

Marjoista löytyy aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2013 - 22:38

Vielä on - enimmäkseen puolukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.02.2013 - 23:17

mansikoita ja viinimarjoja on pikkusen jäljellä, ei niitä alunperinkään paljoa ole ollut. kun on vain tuo yksi kaappipakastin ja siellä kun on paljon muutakin, niin ei voi marjoja enempäänsä hamstrata, omat viinimarjat ja vähän ostomansikoita, vähän puolukoita metsästä ja muutama mustikkapussi mummolta ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 08:47

Mustikoita ja puolukoita on yllinkyllin,mutta eilen käytin viimeiset omenahillot piirakkaan.Suolasieniä on vielä paljon.Tätä kirjottaessani tulikin mieleeni ottaa sieniä likoon,että saan tehdä sieni salaatin.Ai,että se on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 14:33

Eipä löydy ostan nykyään kaupasta tarpeen tullen mitä haluan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:49

Itse poimittuja mustikoita ja mansikoita on vielä pakasteessa.