Oletko ostanut mitään TV Shopista?

Olitko tyytyväinen ?

Avainsanat: tv shop ostot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2013 - 21:14

Melkein tilannut olen rintsikat,eri värisiä ns.urheiluliivien tapaisia.Jäin funtsimaan,kun en viitsis lähteä etsimään kaupoista,sitä paitsi puolikkaan pätevän urheiluliivin hinnalla lähes kuudet tv-shopin liivit!

Kysyjän kommentti

Minulla ne liivit käytössä ja hyvin toimii :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2013 - 14:05

En, enkä koskaan aijokkaan ostaa, sillä en luota tv-shoppeihin lainkaan. Olen kuuullut ja lukenut niin paljon kielteistä niissä myynnistä olevista tuotteista ja etenkin tuotteiden palautksesta, että en halua olla se ties monesko miljoomas tv-shoppeihin pahasti pettynyt asiakas. En myöskään halua joutua koskaan riitelemään tv-shop myyjien kanssa oikeudestani saada sieltä ostamastani tuotteesta minulle kuuluvat rahani takaisin siloin kun palautan tuon tuotteen takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2013 - 15:41

Hah hah! "Eikä siinä vielä kaikki! Kun tilaat nyt heti tällä sekunnilla uskomattoman hilavitkuttimen saat lisäksi lastillisen toimimatonta roipetta ja sälää! Ja jos et ole täysin tyytyväinen, älä yritäkään palauttaa niitä meille, emme tahdo, eikä meitä lisäksi ole edes olemassa minkään valtakunnan rekistereissä".- Eli en todellakaan tilaa. Sitä paitsi olen pärjännyt varsin hyvin ilman ihme-moppia, laihdutusvyötä, vihannesleikkuria, pirtelöntekokonetta, selluliittivoidetta/-housuja jne, jne. "Mutta älä enää epäröi! Tuotteet ovat myynnissä vain rajoitetun ajan! Tilaa heti!" Nimittäin, jos haluat päästä rahoistasi eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2013 - 15:48

En ole sieltä mitään ostanut, enkä tule ostamaankaan. En ole niin huijattavissa että paskaa ostaisin kalliilla hinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2013 - 17:54

En ole ostanut, enkä yleensä koko TV shopin mainontaa enkä tarjontaa ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.02.2013 - 20:32

en ole ostanut, mutta joskus on käynyt mielessä että olisikohan tuo oikeasti noin hyvä ja että pitäisiköhän kokeilla, muutama kuukausi sitten möivät niitä valkopintaisia paistinpannuja joihin ei palanut mikään kiinni, maksoivat yli 100 euroa, no ostin samantapaiset grouponin diilistä 46 eurolla, toistaiseksi ei ole tarvinnut rasvaa käyttää, mutta on se liukkaus vähentynyt ja yllättävän ohutpohjaisia ovat, joten riskinä on että menevät pikkuhiljaa mutkalle, mutta katsotaan katsotaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2013 - 22:38

Olen jotain ostanut, eikä ainakaan nyt tule mieleen että moittia pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 08:20

En ole ostanut enkä osta, on niin lipeviä mainoksia ja suljen TV:n tai vaihdan kanavaa...
Enkä usko moisiin väitteisiin... Joskus katsonut ja nauranut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2013 - 10:12

En ole ostanut enkä osta. Perinteiset kaupat ovat minun tarpeisiini passelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 14:08

en ole, enkä muustakaan sopista Tv.stä kun ei tiedä mihinkä liemeen itsensä sotkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 18:03

En ole ostanut, mutta jotkut tuotteet vaikuttavat aika käteviltä, tosin kokemustahan ei ole...
Pitäydyn paikkakunnan parin kaupan valikoimissa ja sillä siisti. Eikä siinä vielä kaikki, saatan käydä jossain isommassa kylässä isossa marketissa ja ostaa jonkun "tarpeellisen" tavaran, kun sellaisen aika koittaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 19:05

Kerran olen ollut mainoksen uhri TV shopista..Siihen aikaan oli pikkuisen liikakiloja..ja tilasin tälläisen sähköllä toimivan tärinävyön..mikä piti hoikentaa.Kivahan sitä oli tärisyttää vyötäröllä..läskit sai tärinää..mutta ei vyötärö pienentynyt.
Ruokavaliolla ja liikunnalla sain liikakilot pois..ja ovat pois pysyneet..
Tästä on kyllä varmaan yli 10 vuotta aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:52

Ei ole ollut tarvetta.