Asuuko teillä joku listaan kuuluvista vaarallisista eläimistä?

Kuinka pärjäät "petosi" kanssa ?
www.iltalehti.fi/uutiset/201...5_uu.shtml

Avainsanat: suomen vaarallisimmat eläimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.02.2013 - 22:38

Paljon ampiaisia ja yksi pässi.

Kysyjän kommentti

Hih...Kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2013 - 14:23

Koiraa, tai kissaa ei taloudessamme ole, apiaisia kylläkin jos niiden pesien jokakesäinen hävittävispakko takapihaltamme tarkoittaa sitä, että ne asustaa kodissamme. Karhuja puolestaan lähimetsisämme jolkuttelee vaikka muille jaettavaksi asti. Lähimmälle navetalle ja siellä ammuvien nautojen luo on melko lyhyt matka vaikkei tuo asumus ikkunoistamme näykkään. Näistä lähikontakteista vaarallisiin eläimiin huolimatta olemme tulleet "petojemme" kanssa hyvin toimeen. Emme ole joutuneet kahnauksiin ja niistä johtuviin tapaturmiin edes naapurustossa majailevien kattien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2013 - 15:50

Minulla on tuosta listasta 2 kissaa. Toivottavasti eivät tule mitenkään vaarallisiksi meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2013 - 17:53

Nykyisin huushollista löytyy vaan villakoiria, välillä enemmän välillä vähemmän, vielä eivät ole kuitenkaan hengen päälle käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.02.2013 - 20:35

koiria on 2, kissoja yksi, pihalta löytyy mehiläisiä ja ampiaisia kesällä ihan tarpeeksi, kyytä en ole nähnyt, mutta on niitäkin lähistöllä, onneksi on paljon muurahaisia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 08:16

Juu kyllä asuu kissa ja koira, ei pelota ei taatusti meitä tapa...
Kissa kiusaa kyllä ja koittaa jopa komentaa, yhtenä päivänä suuttui mulle jostain tai oliko hänellä huono aamu, istuin koneella ja hyppäsi verhoon kiinni ja katsoi mua repi ja repi kunnes verho putosi sitten lähti ylväänä pois, mielestään kosto on suloinen. Annoin Viirun rauhassa touhuta ja nauroin vatsa kipparassa.
Piki koirani taas on niin niin kiltti ei tee pahaa kellekään, pikemminkin arkalasta kotoisin jos tyttökoira tulee vastaan ja on kiima aika Piki menee minun jalkojen taakse piiloon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2013 - 10:10

Kauhea kissapeto asuu kanssani, mutta hengissä vielä olen ja taidan pysyäkin. Kissa kun hädin tuskin osaa kärpäsen tappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 14:10

Minulta löytyy laiskamato en tiedä onko listassa vai ei. Teksit on niinn pirun pientä, että ei enään näe lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 19:22

Itsellä ei ole minkäälaisia eläimiä..mutta meidän koti toimii sijaiskotina Oskulle..tuli tänääkin hoitoon viikoksi.
On kyllä niin kiltti,lemeä ihmisrakas..vaikka näkö ei ole niin lempeä..kun on voimakkat lihakset ja suuri pää..
Ei kyllä olisi vahtikoira..jos varkaita tulisi heiluttelisi häntää vaan ja olisi kaveri.
Sitä olen ihmetellyt,kun en ole koskaan kuulut Oskun haukkuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:53

Kaksi "vaarallista" kissavanhusta asustelee samassa huushollissa.