Aurinkoista huomenta..joko alkaa tuntumaan,että kevättä rinnassa?

Lisätty: 21.02.2013 - 09:00

Ihana pakkasaamu..ja aurinko paistaa -14 ja petivaatteet ulkona.

Avainsanat: kettä rinnassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2013 - 17:51

Tintit tirskuttaa jo iloisesti, ja pidentynyt päivä viestittää kevään lähestymisestä, mutta vielä ei ole kevätrieha päällä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2013 - 11:41

Oli mukava herätys juu..Koira pomppasi kello 6 aamulla sänkyyn,mitä se ei koskaan tee, ja herätti.Seuraavaksi näen, että otus oksentaa sohvalla....Onneksi kuitenkin viltin päälle, joka nyt iloisesti pyörii pesukoneessa....
Koiralla ainakin kevättä rinnassa, koska itkee/on syömättömänä/siksi oksentaa, kun maha tyhjillään,koska naapurin tyttökoiralla on kevätjuoksut.Eikä vieraisille pääse hän.
Että sellaista romantiikkaa ja kevättä rinnassa täällä meillä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.02.2013 - 20:37

jääpuikkoja räystäillä, kyllä aurinko jo lämmittää, kohta päästään pihalle makkaran paistoon, on sitä kevättä rinnassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2013 - 22:36

Täällä oli vain kuusi. Aurinko paistoi aivan ihanasti melkein koko päivän. Rinnoissa on - molemmissa, kevättä siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 08:18

Ei ilman vuoksi vielä kevättä rinnassa, mutta varasin matkan loppukesäksi joten kevättä ja kesää tässä odotellaan, joten siksi toivon kevään tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2013 - 10:08

Pieni kevään aavistus jo ilmassa ja metsälenkkejä odottelen pääseväni tekemään heti kun lumet sulaa. Joudun vielä tovin odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 14:12

Kyllä kun katselee kadun pintaa ja se on vetinen on erilaista kuin syksyllä, mutta ei vielä minun rinnassani suvivirsi soi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 18:34

Kevättunteet jo pörrää ja muutama kilokin pitäisi saada pois, että kevät/kesävaatteet sopisivat päälle. Olen tässä odotellut sopivia ulkoilukelejä, mutta ainahan niitä syitä löytyy. Terveyttä on muuten piisannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:54

Jep, kevättä rinnassa on ollut jo vuodenvaihteesta lähtien.