Tervehdys kaikille kamuilleni täällä napsussa.Mitäs kuuluu tänään teille?

Avainsanat: kuulumiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2013 - 19:03

Tänään on rahapussi keventynyt..kun tuli tehtyä lapsenlapsen kanssa hesan reissu..
Olen luvannut aikanaan,että ostan tälle tulevalle vauvalle vaunut..tänään ne tuli ostettua ja 1000 euroa ei riitänyt..että on aika huimat hinnat.
Sitten vielä poikkesimme Ikeassa..ja oli edulliset vauvan sänky ja hoitopöytä..no pitihän nekin sitten ostaa..
Kaikki on nyt valmiina odottamassa vauvaa..

Kysyjän kommentti

Lstenvaunut on kalliita,mutta hyvä,että mummi pystyi ne ostamaan,säästyi tulevilta vanhemmilta pitkä euro.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2013 - 14:53

Kiitos kysymästä, hyvin pyyhkii, päivän työt on tehty ja kotiin tullessa odotti postin tuoma yllätys....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 17:57

Hyvin menee ja harvinaista olemme jopa miehen kanssa kaksin kotona jopa illan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 18:14

Koiran kanssa lenkkeillien ja kotihommia tehden.Käden jumppaamista.Sitäpä minun päiväni tänään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 19:19

voi juku Liisukka, kyllä nyt olisivat vauvat tekemättä jos vaunutkin ovat noin kalliita, huh, huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 19:30

Lumikenkäilyä,hiihtämistä,näistä oli aurinkoinen päiväni tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.02.2013 - 21:37

petissä on enimmäkseen oltu, mitä nyt pakolliset koiran ulkoilutus ja roskien vienti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2013 - 21:45

Keikkuvaa kevättä odotellen. Ihanasti aurinko paistaa ja hieman jo lämmittääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2013 - 10:06

Tänään perjantaina ihan hyvää kuuluu, kuten muinakin päivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 18:30

Normaali perjantai töissä. Ens viikko onkin sitten kiireempää, kun suurin osa on talvilomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:55

Kiitos kysymästä, oikein hyvää kuuluu.