amu
Kysytty: 19.02.2013 - 21:30

joko flunssa on iskenyt, tenava sairastui viime perjantaina, emäntä lähti tänään kuumeessa töistä ja minä tässä mittari kainalossa

Avainsanat: flunssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.02.2013 - 21:54

Perhepiirissä on ollut paljon sitä liikkeellä. Oma nokka hieman niiskuttaa, mutta minulla se johtuu suuresta lämpötilaerosta jonka lomamatkalta tulo aiheuttaa. Joka vuotinen ilmiö siis minulla.
Pikaista paranemista koko perheelle.

Kysyjän kommentti

olisipa ollut mukavaa jos olisikin ollut lämpötilaerosta johtuva tauti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2013 - 21:42

Ei ole flunssa päässyt yllättämään, toisia flunssan kourissa olevia olen hoidellut. Otin flunssapiikin syksyllä, joten jonkinmoinen suoja on tautia vastaan olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2013 - 22:05

Olen säästynyt flunssalta. Otin myös syksyllä flunssapiikin, ehkä se on auttanut ettei ole flunssa iskenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 09:55

Ei ole sellaista riesaa vielä meidän huushollissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 11:14

On ikävä kyllä. Meillä on jokaikki sairastaneet flunssan. Itse sain sen runeberginpäivää edeltäneenä sunnuntaina. Ensin vain palelesi niin ettei tosikaan. Sitten tuli kovimmillaan 39 asteesen kohonut kuume ja lopuksi mahdoton yskä nuhineen. Pitkälti toista viikkoa siinä flunssan eri oireita potiessa kaikenkaikkiaan meni. Sellaista se on kun omistaa O veriryhmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 12:21

Vielä ollaan toistaiseksi säästytty.Täälläpäin ei taida epidemiaa vielä olla.
Pikaista paranemista kaikille.Lepoa ja paljon juomista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 15:26

Toissaviikonloppuna oli flunssa. Kuumetta parhaimmillaan 39,5 ja kitskuttava yskä. Aika ventti olo oli. Juomista ja flunssalääkettä sekä yskänlääkettä ja neljän päivän kärsimys. Ei mukava, ei.
Tsemppiä sinne teille. Yskä lähtee yskimällä ja nuha niistämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 17:55

Ei pienintäkään merkkiä ja flunssapiikkejäkään en ota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 19:09

Onneksi on ainakin toistaiseksi säätynyt flunsalta..
Ainoa mikä nyt kiusaa..on pikkuvarvas minkä eilen pökkäsin uimahallin pukuhuoneen penkkiin..kipee on ja tämän päivän vielä Helsingissä huidellut..piti otta aina välillä särkypilleriä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 19:21

en ole oikein saanut selville onko flunssaa vai mitä ollut. On kuumetta välillä, mutta ei yskää eikä muutakaan kauheeta. Toivottavasti selviätte kärsijät siitä, ehtiihän se vielä minullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:56

Perhepiirissä on flunssa riehunut. Itse olen päässyt pienellä nuhalla ja kurkkukivulla.