Vaikuttaako Iberian lakko sinuun ja lomaasi?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

Avainsanat: iberia lakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2013 - 17:09

Tämä lakko ei nyt haittaa minun lomakuvoitani, tosin aika monen lomareissun alla on saanut jännittää lennetäänkö vai ei, senverran usein jossain päin maailmaa joku lentoliikenteen parissa työskentelevä ryhmä on lakossa tai uhkaa lakolla, ei vähiten Finnairin porukka.

Kysyjän kommentti

Tuntuu välillä siltä, että aina, kun on lähdössä, joku taho lakkoilee, tai sitten vähintään tulivuoret ottaa ja purkautuu... Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2013 - 17:27

eipä tuota huvia eikä hyötyä. Lomat ja lennot ovat tehtynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.02.2013 - 20:56

eipä haittaa, joskus on tullut iberian koneella mentyä kanarialle, mutta tänä keväänä ollaan kotosalla ja lähdetään sitten toukokuussa välimerelle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 21:06

Kotia palattu ihan Finnairin siivin. En pahemmin käytä muita yhtiöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2013 - 11:36

Lomat on lomailtu ja lennot lennelty. Ei vaikuta mitenkään minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2013 - 15:50

Ei vaikuta koska ensi kesän lomamme menee Finnairin koneella varattu on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2013 - 16:51

Ei vaikuta,ellei se maahan tipu ja itse jään alle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 19:14

Nyt ei ole mitään matkoja varattu..ja Finairilla olen lentänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:58

Ei vaikuta. Seuraava matka vasta huhtikuussa lentäen Norwegianilla.