Mitkä mahtaa olla tämän perheen tuntemukset tänään?

Aivan järjetöntä sikailua!
www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...salta.html

Avainsanat: kotibileet nuoriso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:48

Varmaan on eräätkin ärräpäät lentäneet ilmassa. Toivottavasti on sellainen kotivakuutus mikä korvaa ja fiksu tyttö joka ottaa opikseen kerrasta.

Kysyjän kommentti

Niinpä...Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2013 - 10:46

Sanoinkuvaamattomat eli sellaiset, että jätän ne kertomatta. Senverran roisia kamaa ne tuntemukset taatusti on. Jos oma poikani syyllityisi moiseen, eli järjestäisi poissaollessamme bileet tms. joukkokokoontumiset jotka riistäytyisivät lopulta käsistä ja aiheuttaisivat suurta tuhoa tavaroille, tai (mikä vielä pahempaa) ihmisille pannisimme hänet vastuuseen moisesta, tavalla tai toisella. Kyllä lasten sen verran pitää tajuta, että vanhempien poissaollessa ei missään mikään, tai kukaan saa tuhoutua, loukaantua,vaurioitua, tai saada edes pieniä vammoja pintaansa tatapahtumissa jotka olisi voitu estää järkevällä käyttäytymisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 17:07

Lieköhän tytsillä ollut vanhempien lupa järjestää näitä pirskeitä....? Tunnelmat eivät varmaan ole korkealla, edesvastuuseen koko porukka pitäisi laittaa, ikää on jo senverran, että päässä pitäisi olla jo hitunen järkeäkin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 17:28

Nuoruus ja hulluus tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.02.2013 - 20:59

hirveää on mökissä tällä hetkellä, tuskin pikkulikka on tajunnut miten huonosti siinä touhussa voi käydä, korvaakohan mikään vakuutus tuollaista, pitääkö omalta lapselta ruveta perimään vahingon korvasuta? ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.02.2013 - 11:35

Ennen laitettiin tuollaiset nuoret kasvatuslaitokseen. Joutaisivat sinne nykyisinkin. Oliskohan vanhempien syytä miettiä mikä on mennyt kasvatuksessa vikaan. Toivotaan että mammalla ja papalla on rahaa korvata kaikki tuhotyöt, tuskin vakuutuskaan maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2013 - 15:52

Onneksi omat lapset mitään hippoja edes pitäneet ja lapsenlapset niin nuoria joten niistä en vielä huolestu..
Mutta taitaa olla niin ettei kotiaresti enää auta vaan pitää miettiä järeämmät aseet vanhemmilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 10:20

Kamalan tuhon ovat saaneet aikaiseksi,toivon syyllisten joutuvan vastuuseen teoistaa.Surke perheen kissan kohtalo,misssä sitten lieneekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2013 - 19:30

Ei todella ole hyvät tuntemukset perheellä..
Voi hyvä luoja noita nuorten kotibileitä,kun pistetään hyrkyn myrskyn..ja sellainen porukkamäärä..että huh..huh..
Sotkijat pitäsi saada paikat siivoamaan...ja pesuksille vaan pamppua,niin että muistaa..mitä tuli tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 19:59

Taitaa olla nuoremmalla sukupolvella vähintäänkin siivous ja kotiaresti odottamassa.