Kenet kuuluisuuden haluaisit tavata ja ketä et missään tapauksessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.02.2013 - 11:27

Jotka olisin halunnut tavata, ovat jo kuolleet. Ja ne joita en haluaisi tavata - listasta tulisi niin pitkä että menisi koko päivä kirjoittaessa.

Kysyjän kommentti

Sama täällä.. moni niistä jotka haluaisin tavata on jo kuollut ja niiden joita en haluaisi tavata listasta tulisi turhan pitkä tähän kirjoitettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2013 - 22:38

Haluaisin tavata Pohjois-Korean johtajan, nimeä en nyt muista. Ja Johanna Tukiainen vois jäädä väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 07:31

ällötyksiin joita en taatusti halua nähdä on Tukiainen ja Nykäsen Matti..
Viime kesänä Thaimaan lentokentällä minua ja miestäni auttoi tuo Jaakko Saariluoma ( kun emme millään ymmärtäneet mitä tarkoitti lentokenttävirkailija kysymyksellään ( tytär perheensä kanssa kaukana meistä joten emme heiltä saaneet apua).
Mutta en niin kummempaa haluaisi tavata jos tapaan niin törmään sitten mieluummin yllättäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 09:29

Vesa Keskinen kuuluu ehdottomasti tähän inhokkien kärkikaartiin.Samoin tuo jo mainittu onneton Tukiainen...Ja Tauski...Jos nyt rajataan vain Suomalaisiin tämä.
Tellervo Koiviston haluaisin tavata :)

Lisätty: 18.02.2013 - 22:01

Niin ja se omissa sfääreissä elävä yli ihminen, Nalle W, olisi kanssa mielenkiintoista tavata.Hän kun ilmeisesti olisi sitten sellainen ihka elävä RIKAS! Vaikka voihan olla, että tavallinen tallaaja ei osaisi hänenlaiselleen mitään sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 17:37

Haluaisin tavata Marja-Sisko Aallon, papin, joka vaihtoi sukupuolta, joutui eroamaan papistehtävästään, ilmeisesti panostuksen alaisena, jota hän joutui vastaanottamaan.
Minusta hän oli hieno, sydämen sivistystä omaava ihminen.

Sitten en haluaisi tavata Hjallis Harkimoa, Euroopan omistaja, kaikkitietävä.

No ollaanhan me tavallisia ihmisiä jokainen, mikä minä olen ketään arvostelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:46

Jartsun ja Katri-Helenan. Dannyn vasta lauantaina näinkin sekä Jorma Koposen. Duutsoneita en halua talooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.02.2013 - 21:01

jennifer l voisi olla miellyttävä nähdä, tukiaisen jossu, nykäsen matti, ja oikeastaan kaikki joita seiskassa vilisee, voisin minun puolestani olla vaikka näkemättäkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2013 - 18:11

Japanilaisen poikabändin An Cafen ♡ Ja missään tapauksessa en Justin Bieberiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 20:01

Martti Syrjän. Berlusconin tapaamisen voisin huoletta jättää väliin.