Sisustatko asuntoasi muodin mukaan?

Vai silloin, kun jotain menee rikki?

Avainsanat: sisustaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2013 - 20:01

En, sillä kyseessä on kotini. Vinkkejä olen kyllä hakenut sisustuslehdistä ja -ohjelmista.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2013 - 19:59

En kyllä mitenkään muodin mukaan,kun on vanha talo missä asumme...mutta kyllä yritän sävy sävyyn sisustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2013 - 20:08

En mene muodin mukaan, tavaraa on monelta aikakaudelta kerättynä sillä ajatuksella, että sopivat joukkoon, ja värimaailmaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.02.2013 - 20:14

ostetaan mitä tarvitaan, emäntä tuo joskus muotiverhoa tai mattoa, mutta koirat, tenava ja minä sotkemme ne alta aikayksikön ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2013 - 21:31

En, sillä kulloinkin vallalla oleva sisustusmuoti ei aina vastaa omia ja perheeni sisustumakuja. Sitäpaitsi jatkuva sisustustrendien seuraaminen ja asunnon sissustuksen vaihtaminen niiden muutumisen tahtiin tulisi pitemmän päälle todella kalliiksi. Emme myöskään sisusta asuntoamme vain silloin kun jotain vanhaa rikkoutuu. Siasustamme sitä omien tarpeittemme ja halujemme sanelemaan tahtii silloinkin kun mitään ei tarvitse korvata uudella .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2013 - 22:40

Vaimo meillä määrää sisustustyylin, joka noudattelee jotain wanhan tyylistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 07:14

Aina silloin tällöin iskee buumi jonhonkin jännään yksityiskohtaan, nyt minulla musta kissa aihe sisustuksessa, ja muotia en seuraa vaan omaa mieltymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2013 - 15:42

Käytännöllisyys, tarve ja raha ratkaisevat. En missään tapauksessa muodin perässä juokse sisustamisessa saati muussakaan asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 17:40

No aivan varmasti, näillä tuloilla ja tällä olotilalla. Kiitän Taivaan Isää, että minulla on koti ja ruokaa, sekä pöytä ja tuli, jolle voin istahtaa ja syödä, sekä mennä tyytyväisenä vuoteeseen kun väsyttää.
Ei näillä minun olotilalla olla sävy sävyyn, vaan niin kuin varallisuus sallii ja hyvä on olo.
en voi edes paljon pitää mattoja lattiassakaan, koska kun en näe hvin kompuroin itseni telakalle ja siinä ei sävy sävyjä kysellä, eikä muotihepeniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:45

Ihan oman muodin - mikä sattuu miellyttämään silmää ja hinta on sopiva, sellainen saattaa tulla meillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2013 - 18:58

Tykkään tutusta ja turvallisesta eli kun jotain hajoaa niin sitten uusitaan. Tosin nyt pitäis uusia keittiö ja kylppärit, mutta vanhoillakin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2013 - 10:31

Emme sisusta kotiamme muodin mukaan,meillä on paljon vanhaa tavaraa,sukulaisilta saatua.Vuosia sitten ostimme olohuoneeseen korikalusteita,kun vanhat olivat huonossakunnossa.Pidän korikalusteista,kun ovat kauniita ja keveitä.Viimeinen ostos ennen joulua oli matto olohuoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 18:11

En seuraa muotia sisustuksessa, enkä paljon muussakaan. Minulla on paljon vanhaa, ennen avioeroa hankittua tavaraa eikä ole ollut ajatusta luopua niistä. On turhaa luopua hyvästä käyttötavarasta tai huonekalusta vain muodin takia ja kalliiksikin tulee. Minulla on myös monella tavaralla jo tunnearvoa, eikä sellaisesta voi luopua. Kivaahan on aina välillä jollain pienellä kotia piristää, mutta sen ei tarvitse olla isoa eikä muodikasta, se ratkaisee mihin silmä mieltyy.