Aika pitkä pusu vai mitä? :)

www.iltalehti.fi/hullumaailm...4_hu.shtml

Avainsanat: pitkä suudelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2013 - 17:42

Minä aukaisin, siis kilpailu. No saihan siinä "räkää" vaihtaa sydämen kyllyydestä saakka.

Kysyjän kommentti

Juu.Aikas ällöttävä kilpailumuoto...Kaikkea ne keksiikin suuressa maailmassa! Romantiikka kaukana tuosta touhusta...Mutta kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2013 - 20:06

Kylläpä kesti, ei tainnut enää loppuminuuteilla olla nautinnon puolella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2013 - 20:07

Kyllä pitkä imu oli,kun maailmanennätykseen pystyivät...Kyllä on ihan pieniä pusuja nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 07:27

Kyllä taitaa huulet olla turvoksissa ja töttöröllä pitkän aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2013 - 15:39

Ei tuon sortin uutiset kiinnosta täällä Napsussa. Enkä aukaise linkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:43

No nyt ymmärrän sen pariskunnan eriskummallista ulkonäköä, minkä näin. Posket lommolla ja silmät pullistuneena päästä. Sen siitä saa kun pussaillaan pitkään ja hartaasti. Hih, on eräillä keksinnöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 21:31

Juu.. oli niillä tosiaan posket lommolla ja silmät pullistuneet päästä silloinkin kun minä heidät pääsin näkemään. Hulluinta kuitenkin oli se, että molemmat seisoivat jalat ristissä ja pitelivät toisella kädellään takamuksestaan kiinni. Sen siitä tosiaankin saa kun pussaa tauotta 58 tuntia, 35 minuuttia ja 58 sekunttia ja vieläpä Pattayalla.