Oletko ollut erityisen varovainen Thaimaan lomillasi?

yle.fi/uutiset/thaimaan-lomi...na/6499332

Avainsanat: thaimaasta tuliainen esbl

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 17.02.2013 - 20:09

olen ollut niin varovainen etten ole sinne edes halunnut lähteä ;)

Kysyjän kommentti

Täysin tuntematon maa myös minulle....Kiitos vastauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2013 - 20:03

En ole Thaimaassa käynyt, mutta tämä sama pätee Intiaan ja siellä olen yrittänyt olla valppaana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2013 - 20:08

Tuntematon paikka minulle,kun ei ole tullut käytyä..Varovaisuus ei kyllä koskaan ole liikaa reissuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2013 - 07:24

Kuukausi tuli siellä viime kesänä reppu reissattua kuudessa eri kohteessa,vakuutukset tottakai kunnossa.
Ja siellä todella sai olla varovainen on toisinpuolinen liikenne ja monet jalkakäytävän reunat vaarallisia jollei eteensä katso.
Ja mehän emme varmaan oltaisi sinne koskaan edes menty mutta tytär ja vävy + heidän 2v poika pyysi meidät heidän kanssaan sinne reissaamaan.
Kyllä täytyy sanoa että kannatti tuokin kokea.
Ja mitään juhlimista meillä ei ollut, vaan ranta elämää, shoppailua, hyvää syömistä ( ja yhä on tuo riisi pannassa, sitä kun saatiin niin paljon että rupesi tulemaan korvista jo ulos) ja monia eri kohteissa retkiä omin päin kuin myös valmiita retkiä ostettiin.
Se täytyy myöntää tasan kuukausi siellä,hotellit, matkakulut, tuliaiset ( ja sitä oli paljon), shoppailut, syömiset siis tarkoitan kaikki mitä meni koko aikana, niin mulla ja miehellä meni vaivaiset 3 500€ yhteensä koko matkaan.

Lisätty: 18.02.2013 - 07:25

rokotukset kunnossa ja mahatautia meille ei tullut yhdellekään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2013 - 15:34

Olen kaikilla lomillani ollut erityisen varovainen, oli kohde missä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:40

Vaikka olenkin lapsenmielinen mummo - enkä onnekseni ole raskaana, pesin käteni useaankin kertaan päivässä.
Tarttuu jos on tarttuakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 19:29

käsidesi oli aina mukana, lisäksi tsekkasin mitä suuhuni laitan. terveenä pysyttiin, kaksi viikkoa juuri oltiin siellä, viikko kahdessa eri kohteessa. liikenne aikas hurjaa, sai olla varovainen.