Vinkkejä Kööpenhaminan matkaajille....

Kesällä olisi kaavailussa viikon reissu Kööpenhaminaan, missä kannattaa majoittua?, nähtävyydet? hintataso?, ostokset?....omakohtaiset vinkit kiinnostavat...

Avainsanat: kööpenhamina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2013 - 19:23

Jos ette ole "vain-hotelli-ihmisiä", niin voin suositella omatoimista mökkimajoitusta leirintäalueilla, silloin omat vuodevaatteet ja tyynyt mukaan (tosin niitä voi myös vuokrata).
Omalla teltalla majoitus olisi tietysti vielä halvempaa.

Absalon on tasokas paikka ja kätevästi S-junaradan varrella, 600 m Bröndbyösterin asemalta, jonne matka keskustasta kestää 20 min.
Myös (vuokra-) polkupyörällä pääsee kätevästi hyviä pyöräteitä keskustaan.
www.camping-absalon.dk/hytter/
Hinnat matala-/kesäsesongilla
Mökki WC:llä 590 / 695 Dkr/vrk
Mökki suihkulla + WC 725 / 850 Dkr/vrk
lisäksi sähköstä 8 + 3,50 Dkr/kWh

Kartta: maps.google.com/maps?q=Absal...g&z=16

YouTube: www.youtube.com/watch?v=CfYL1fsH6oA
tai www.youtube.com/watch?featur...fYL1fsH6oA

Toinen paikka Köpenhaminan eteläpuolella Kögessä oleva Vallø Camping
Strandvejen 102 4600 Køge Tlf 56652851 Fax 56651025
www.valloecamping.dk/pages/w...Guid=73247
näissä mökeissä ei ole WC eikä suihkua

Tanskan kaikki DK-Camp leirintäalueet www.dk-camp.dk/artikel/dk-ca...Guid=37669

Lisätty: 23.02.2013 - 11:36

Mökkimajoitusta on myös Kastrupin lentokentän eteläpuolella olevassa
www.copenhagencamping.dk/hytter.html

Muista asioista löytyy vihjeitä ja neuvoja:
www.copenhagen.com/ ja
www.visitcopenhagen.com/ sekä
wikitravel.org/en/Copenhagen

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvistä vinkeistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.02.2013 - 12:40

www.keikari.com/foorumi/inde...pic=1523.0

tässä jotain itse on omasta matkasta iäisyys aikaa, mutta muistan ikuisesti nuo Tanskalaiset viinerit joita sai jopa aamupalalla.
Sen muistan että oli hulppeassa Sheraton Hotellissa, matkani ja kaikki siellä oli ilmaista, myin teininä Tupperware tuotteita ja meitä parhaimpia myyjiä eri maista tuli sinne 4 päivän juhlamatkalle, joten se hotelli oli täytetty Tupperware myyjillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2013 - 20:05

Aina oli Tivoli edessä kun yritin kaupungin läpi etelään 25 vuotta sitten jotta sinne.

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/571