Kun kysytte,tahdotteko lyhyen,ytimekkään vastauksen vai romaanin pituisen selostuksen asiastanne?

Avainsanat: kysymykset vastaukset lyhyet pitkät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2008 - 07:48

kyllä se mukavampi on lukea vähän pidempi vastaus kuin , kyllä tai ei . mutta romaanin pituiseen kyllästyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 09:15

Lyhyehkö vastaus ja viite mistä saa lisätietoa, pitkään esitelmään kyllä parhaalla tahdollakin kyllästyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 13:02

Lyhyt asiallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 13:13

Asiallinen, lyhyt ja selkeä. Mikäli tarpeen, lähde- ja/tai viitetiedot mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 14:38

Hieman pidempi , riippuu kyllä paikasta/asiasta mihin vastaa. Tärkeitä asioita saattaa olla hiukan isompi joukko, parista kolmesta sanasta ei saa mitään irti.
Lähdetiedot... hmmm. jos on kyse omista koemuksista, se ilmenee kyllä kirjoituksesta. Itse kirjoitan lähinnä matkailuun liittyvää enkä kirjoita paikoista jossa en ole koskaan käynyt. Sehän ei edes olisi mitään vinkkien antamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 14:57

en ole vielä kysynyt mitään, mutta en haluais mitään pelkkää kyllä tai ei tai joo tai ym vastaavaa... asiallinen , josta saa vastauksen kysymykseen, kuitenkaan mitään romaania kirjoittamatta..huumorista tykkään, kun se ei mene yli:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 16:31

Jotenkin sellanen että vastaus selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 16:53

Jotain siltä väliltä. Lyhyt on huono vastaus, mutten minä mitään romaaninkaan pituisia halua lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 18:24

riippuu tietysti kysymyksestäkin, joihinkin parin rivin vastaus on ihan ok. , joidenkin muiden selvittellyyn menee helposti parikymmentäkin riviä, lisäksi olisi hyvä jos vastaaja huomioisi kysyttiinkö asiaa vai mielipidettä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 19:00

lyhyt ja napakka ja asiallinen asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 22:41

Mielellään sopivan tyhjentävä.Ei romaania mutta sopivat viitteet OK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 22:50

sellainen kaksi kolme riviä on aika kiva luettava ja selkeä josta saa vähän tietoa tai mielipidettä esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 13:13

lyhyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 19:44

Ite kuulun ilmeisesti näihin romskun kirjottajiin, mut itekin tykkään enemmän pitemmistä ja selventävistä vastauksista, joista voi poimia tarvitsemansa, kuin näistä lyhyistä 'juu, ei ja vaarinhousut -vastauksista'. Joissakin kysymyksissä toki riittää nämä ihka lyhyetikin vastaukset, jos sisältävät kysyjän tarvitseman infon, sekä ettei niitä ole jo toiset samaan kysymykseen vastanneet samalla tavalla, uskoohan se kysyjä vähemmälläkin, eiköstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 07:50

kyllä novelli riittää