Mitä mieltä suomen biisistä euroviisuihin?

Avainsanat: euroviisu biisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2013 - 20:41

en ole oikein jyvällä näistä lauluista, olenhan ohimennen kuullut tämän netokaisen laulavan.
Reipasta meininkiä ja kaunis nuori nainen, sekä taustaryhmä, jonka hän on itse kustantanut.
On laulaja ollut televisiohaastatteluissa ja minusta hänessä on aitoa reippautta ja uskoa itseensä.
No toukokuulla se nähdään ja kuullaan.

Kysyjän kommentti

Toukokuussa sitten nähdään miten kävi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 15.02.2013 - 22:53

enpäs ole kuullut, mutta varmasti se on sitä taattua suomilaatua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 10:24

Tykkäsin kyllä enemmän sen Olgan kappaleesta, tietysti se on aina makuasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.02.2013 - 11:43

En ole kuullut kyseistä biisiä. Oletettavasti yhtä surkea kuin kaikki muutkin Suomen edustusbiisit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 15:12

Pikkunäppärä kappale joka kuitenkin tulee, kuunneltavuudestaan ja päähän soimaan jäävästä kertosäkeestään huolimatta,jäämään valle hyvää sijoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 18:35

No ihan hyvä.Laulaja tosi makee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 18:57

Enpä pitänyt tämä oli kuin kyvyt esiin kilpailu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 19:14

Ei mitään, mikä nostaisi sen kestosuosikkien joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 19:25

En ole seurannut niitä kisoja enää vuosiin.Enkä ole edes varma, millainen kappale sinne tälläkertaa menee.Joku nainen ilmeisesti?...Mutta toki kuulen sen pakostakin jossakin vaiheessa :) Menestystä en usko sieltä tulevan.
Eivät taida Suomalaiset muusikot oikein arvostaa kysesistä kisaa enää....Mennyt liikaa "välineurheiluksi" , jolla ei paljonkaan sävellyksen kanssa tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2013 - 22:43

Pitäisi tarjota jotain omaperäistä, joka erottuu joukosta. En usko tämän valitun onnistuvan siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:32

Aukko sivistyksessä, en ole kuullut ao. kappaletta. Uskallan kuitenkin epäillä ettei sekään pärjää siellä viisuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 18:15

Minusta on nyt ensimmäisen kerran meiltä oivaa euroviisuhömppää, jonkalaisella muut maat ovat jo vuosia pisteitä napsineet. Mitään musiikillisia arvoja siinä ei ole, mutta hyvin sopiva euroviisuihin. Jos biisin rekvisiitta on euroviisuissa samaa luokkaa kuin umk:ssa, niin hyvä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2013 - 20:07

En ole vielä kuullut biisiä, joten ei mielipidettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 17:55

En ole kuullut, mutta ei varmaankaan sen parempi kuin edellisetkään.