Mikä sinua ärsyttää näissä kotimaisissa laulukisoissa eniten?

Minua ärsyttää se kun harva laulaa Suomeksi, siis todella harva.
Ja kohta alkaa tuo lasten laulukilpailu, niin eikö mainoksesssa taas joku pikku tyttö laula Englanniksi.
Muistutan vielä viime vuoden Voicen voittajasta ei pahemmin kuulu mitään, mutta Jesse Kaikuranta on todella tapetilla ollut koko vuoden ja menestys jatkuu.
Mielestäni pitäisi pakottaa laulamaan myös Suomeksi edes muutaman kappaleen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2013 - 18:41

Mielestäni pitäisi laulaa suomeksi...mutta todella harvoin näin on..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille. Olen myös sitä mieltä kun näitä kisoja tulee jo tuutin täydeltä en edes monia seuraa, siis en jaksa.\r\nMutta Voicen seurasin viimevuonna ja tuo Jesse Kaikuranta lauloi Suomeksi ja todella upealla tunteella mutta pääsi kärkeen mutta ei voittoon.Ja on todella tapetilla koko ajan...\r\nJa nyt olen seurannut tämän vuoden kisaa ja en jaksa enää, olisi pitänyt nuo tuomarit vaihtaa tähän jaksoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2013 - 08:08

Kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 08:21

Minua ärsyttää jos huonosti sanat lausutaan, kimittävät äänet, nenäänsä laulavat, eli lähes kaikki niissä ärsyttää, vaihdan yleensä kanavaa kun nitä laulukisoja tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 10:38

Mau! Suomeksi pitää laulaa, suomen kieli on niin hieno ja rikas. Ja tunteellinen. Mutta laulukisoista muistan Robin Packaleenin "Frontside Ollien" ja lastenlaulukilpailusta hänen esittämänsä ruotsalaisen "Final countdownin" Sietää kyllä katsoa. Ja Tenavatähti Timo Turunen! Katri-Helenan kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2013 - 13:55

Ihan kaikki niissä ärsyttää. Ja niitä on ihan liikaa. Onneksi voi vaihtaa kanavaa välittömästi jos sellaiselle vahingossa eksyy jossa kilpaa laulellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 14:05

En seuraa MITÄÄN musiikkiohjelmia televisiosta.Joskus olen katsonut Tartu mikkiin ohjelman, jos joku tuttu laulamassa tai muuten mielenkiintoinen henkilö. Ei vaan iske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 14:18

KÄÄK;missä kauko?reaktio jonkun ky ohjelman alkaessa,ei miellytä(sanotaan nätisti näin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 16:39

empä minä katsele niitä lähes ollenkaan ja kun en ymmärrä kun tätä Suomen kieltä en voi muista puhuakaaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.02.2013 - 19:36

no ne laulut, varsinkin jos lauletaan ruotsin kielellä, ei sieltä mitään hittejä tule ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 20:32

En ole näitä laulukarkeloita katsellut, osittain siksi että ne kisat, joita aikanaan satuin katsomaan olivat todella tylsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2013 - 15:15

Minua ärsyttää laulukilpailuissa eniten se, että niitä tuppaa tulemaan aivan liikaa joka tuutista ja vieläpä parhaisiin katseluaikoihin, niinkuin me Suomalaiset emme mukamas haluaisi nykyisin katsella mitään muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:30

Puutteellinen äidinkieli - ja aika heikkotasoisia laulajia.