Hyvää Ystävänpäivää kaikille!!!! Millaisia Ystävänpäiväperinteitä sinulla on vai onko se vain päivä muiden päivien pitkässä jonossa?

Avainsanat: ystävänpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2013 - 08:10

Minulla ei ole mitään perinteitä. Se on vain sellainen kauppallinen juhla, kuten muutkin perinteisemmät juhlat ovat muuttuneet vuosien saatossa kauppojen kulta-ajoksi.

Ystävänpäivä on ihan jokainen päivä!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Kyllä ystävänpäivän todella pitäisi olla joka päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2013 - 06:38

Hyvää ystävänpäivää sinullekin ja kaikille muillekin napsulaisille. Päivä toisien joukossa se on tämäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 09:08

Hyvää Ystävän päivää myös sinulle! Ei erityistä yleensä,mutta tänään lähden parhaan ystävättäreni kanssa kaupungille :) Tarkoitus olisi kahvitella ja tehdä pikku hankintoja jutustelemisen yhteydessä.Näemme toisiamme aivan liian harvoin, vaikkakin lähellä asummekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 13:12

Vallukissa toivottelee kaikille hyvää ystävänpäivää! Eipä ihmeenpiä, aamusella laittelin tx-viestejä eräille henkilöille. Myös vastauksia sain. Ystävänpäivä ..hmm..sehän voisi olla joka päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 16:55

Kiitos kysymystä, kyllä se on samanlainen kuin muutkin päivät. Pakolliset ystävänpäivätoivotukset,
jotka vanha jo jättäisi pois. Nykyään on niin paöjon noita kaikenlaisia päiviä, että ei enään perässä pysy. Silti toivotan napsukaisille hyvää ystävänpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2013 - 18:17

Täysin turhanpäiväinen päivä, mutta Hyvää ystävänpäivää siitä huolimatta etten tätä päivää osaa arvostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 19:03

Sydämmellistä ystävänpäivän iltaa kaikille!! Näin siitäkin huolimatta, ettei mimulla ole mitään ystävänpäiväperinteitä takataskussani piilossa enkä näinollen voi kertoa mistään ystävänpäivästä toiseen jatkuvasta Valentine's Day traditions.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 19:44

Hyvää ystävänpäivää!

Itse jo jätän nuo lahjukset väliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 21:30

Kiitosta samoin,mutta joka päivähän pitäisi olla ystävän päivä,ei siinä sen ihmeempää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.02.2013 - 22:44

menihän se...iltavuorossa töissä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2013 - 20:14

Lähetän aina ystävänpäivätervehdyksen noin viidelle ystävälleni. Uskon, että on kiva kun muistetaan. Saan myös itse tekstiviestejä ja sähköposteja ystäviltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:22

Olen aina perinteisesti matkoilla Yp:nä, joten jää muut perinteet vähän huonolle hoidolle.