Via Balticalla luotettavia majapaikkoja lapsiperheelle Liettuassa/Latviassa, onko tuoreita kokemuksia/suosituksia kenelläkään

Avainsanat: via baltica majoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2013 - 02:19

Löydät enemmän asiallista tietoa monesta asiasta vaikka karavaanareiden sivuilta
Pystyt lukemaan keskusteluja vaikka et ole SFC-jäsen.
"Matkailu ulkomailla" www.karavaanarit.fi/ajankoht...lkomailla/
sekä paljon muuta hyödyllistä tietoa www.karavaanarit.fi/leirinta...lkomaille/
sekä liikuvien ihmisten: www.voppari.com/
jotain täälläkin karavaanari.info/index.php?board=104.0
Kannattaa tutustua varsinkin autoliiton sivuihin www.autoliitto.fi/matkailu/
Olisiko syytä tutustua tähänkin ec.europa.eu/health-eu/my_li...dex_fi.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2013 - 11:00

putte46 ansioitunut hyvien linkkien kanssa,kurkkasin karavanaareita,mutta keskusteluun ei voinut osallistua.Olisin halunnut tietää Cres,jonka lähellä hyvä G-alue...Mikä oli vastaajan G-alue,ehkä kenties camping-alue eli kait C-alue,toiset puhuivat kämppäreistä.Suosittu kohde kaudella 2013 Kroatian rannikko,jota mun ystävät kiertelivät motopyörällä 2012 ja kertoivat tosi viehkoksi.Ai,mutta viabalticasta oli kymysys...varmasti löydät matkailusivuilta tietoa Liettua/Latviasta vaikkamitä;-)