Ajattelitko lentää ensi vuonna nukkuen?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...8_ma.shtml

Avainsanat: nuku lennä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 14:35

Ihan upea kokemus olisis,mutta valitettavasti en kuulu business-classiin asiakasryhmissä.Voisin nukkua lyhyenkin lennon ajan.Ennenkuin avasin linkkiä aavistelin,että tokko (lääke)doupattuna mikään yhtiö sallisis,sillä se on ehdottomasti edesvastuutonta ja ankarasti rangaistavaa.

Kysyjän kommentti

Hih... :) Kiitos hauskasta vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 15:05

Viime vuonna Thaimaan matkalla nukuttiin mennen tullen joten nyt mennään hereillä ollessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 20:26

Taitaa jäädä istualtaan nukkumiseksi minun uneni lentomatkan aikana.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 21:16

Ei tässä tule kaukolentoja varmaan tehtyä..ihan hieno idea..Eli lennot kyllä nukun jos nukun..niin istuen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2013 - 22:21

Voihan sitä halutessaan nukkua milloin vaan lennoilla. Onnistuu se väsyneeltä istuessakin. Ei tarvitse odottaa ensi vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 15:29

Iskä oli Aerolla töissä. Sai sieltä vapaaliput kotimaanlennolle. Ne käytettiin. Minua (2 V.) ei vaan tahdottu saada turvavöihin, pistin vastaan. Lentoemojen avustuksella minut tuoliin sidottiin. Poriin lennettiin, ja takas.En varmaan nukkunut tuota lentomatkaa, mutta muistan yhä tätini omenapuut ja Kalaholman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 17:06

nukun, lennän ja uneksin , joka päivä. Edelliseen vastaukseen viitaten muistan minäkin Kalaholman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:18

Viimeksikin nukuin ja ihanpa hyvinkin vielä. Kaikkeen tottuu sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2013 - 19:33

aina tulee nukuttua lennolla, joskus enämpi ja joskus vähempi. mitään "arkkumakuupaikkaa" en kuitenkaan maksa nukkumista varten.