Miten kunnianhimoisia olette esim.työnne tai opiskelunne suhteen.Vastaa kouluarvosanalla 1-5.Eli 1 on erittäin huono, 5 paras .

Avainsanat: koulu työ kunnianhimo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2008 - 13:03

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 14:03

numero 5, olen ollut aina ns. pilkun viilaaja, opetuksena jo kotoa oli älä ainakaan ryhmäsi huonoin ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 14:42

Nro on 5. Mikään nipottaja en ole mutta vaadin itseltäni paljon. On vain kaksi tapaa tehdä asioita, hyvä ja huono. Itselleni kelpaa vain tuo hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 15:03

kyl se on 4-5... työn laatuun panostan ja vaadin parasta, niin itseltä kuin työn tekijöiltä.en ole tiukkapipo, vaan yritän selvitä mahdollisimman rennosti ja onnistunkin siinäi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 16:31

4-5 sillä olen sen luokan äheltäjä ettei minun työn jälkiä joudu muut paikkailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 17:05

3, en ole koskaan ollut mikään opiskelija. Parhaani yritän, mutta aivoja on hankala komentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 18:56

Kyllä se se vitonen on, yritän parhaani, mottoni on, et jos jotain teet, tee se kunnolla tai sit et ollenkaan, se on taas sitten eri asia mihin se riittää muitten mielestä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 19:03

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 21:54

Joskus olen ihan 1 arvoinen, joskus taas ihan 5, johtuu varmaan muista jotka arvostelevat, teen sellaista työtä josta ihan 1 on hyvä ja kunnianarvoinen saavutus. Mielestäni numeroilla ei ole mitään merkitystä elämän suuressa viisaudessa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 11:54

Nykyoppien mukaan tuollaisella asteikolla (1-5) pitäisi vedellä 6:lla koko ajan, vähän siitä olen ajottain lipsunut ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 20:15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 07:52

3-5, vähän tuulen mukaan