Minkä tähden teillä pitää olla kysymykseen linkkejä? Ainakaan minä en niitä katso. Kysymys kysymyksenä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2013 - 17:10

Sama täällä ja vastaus jos on näin sanoo joku linkki, en varmaan ala lukemaan sitä ja penkomaan vastausta sieltä. Jos parilla sanalla joku sanoo oikean vastauksen hyväksyn sen ja anna pisteet hänelle.

Kysyjän kommentti

Aivan. Mitä ihmeen järkeä on yleensä kysyä, jos vastaus ( tai kysymys) löytyy jostain linkistä. Se pieni harmaiden aivosolujen jumppahan on , ainakin minun mielestä, napsun suola. Ja kysymykseenhän voi löytyä aivan uusia yllättäviä vastauksia, eikä vain niitä, mitä netti valmiiksi syöttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 13:45

Jospas vaikka linkki tuo kysymykseen lisävalaistusta? Ja kun lukee jotain, voi vaikka oppia jotain uutta.Ja osallistua paremmin keskusteluun...Se vahinko siinä ainakin on....Jokaisen oma asia tietenkin, mitä katsoo ja mitä ei.Nimimerkillä juuri uuden kysymyksen ja siihen linkin pistänyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 14:27

Samoin täällä ja funtsin uusia ilman linkkiä,mutta aihe typerä...Luulen,että linkin lisäys helpottaa kysästä jotakin,kun kysymyslitanian lisäksi lisää linkin.Onhan noissa kaikissa toki *puhuttu*muutakin linkin lisäksi.Tiedän mmssa yhden nettifoorumin,jossa yks nimimerkki vain tuikkasee linkin eikä muuta ;-O Revi siitä sitten huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2013 - 15:07

varmistakkseni vastaukseni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2013 - 22:18

En lue minäkään linkkejä, koska olen jo lukenut yleensä aiheeseen liittyvän uutisen. Turhia ne linkit mielestäni on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:17

En koe niitä pahana. Katson ne yleensä ja sen myötä vastaaminen helpottuu... ja tulee itsellekin samalla tietoa.