Ovatko nimet Lundhags,Isvidda ja Zandstra sinulle tuttuja? Oletko kenties kokeillut?

Ja vauhtia piisaa!

Lisätty: 14.02.2013 - 09:09

Kaikki liittyy talveen ja jäähän ja ihanaan luontoon :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 15:02

Zandstra voitti juniorien maailmanmestaruuden vuosina 1990 ja 1991..
Isvidda-retkiluistimet
Lundhags - Laadukkaita skandinaavisia retkeilytuotteita! Lundhags on valmistanut laadukkaita vaellusjalkineita jo vuodesta 1930

Kysyjän kommentti

Ihan oikeilla jäljillä olit :) Nämä ovat kaikki retkiluistinmerkkejä . Meillä täällä lähellä upea jäärata ja olenkin ajatellut,että investoisin vielä keväthangille retkiluistimet....Hyvää kuntourheilua luulisin ja läskeille kyytiä :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 11:37

Mau! Minä kyllä luin koulussa ruotsia, englantia ja saksaa, mutta latinaa en, miltä nuo nimet minulle kuullostaa. Ei harmainta hajua. Täyttä hepreaa. Ja toivottavasti en ole tietämättäni kokeillut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2013 - 22:13

Kuulostaa aivan utopistisiltä nimiltä. Ei hajuakaan mitä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:15

Olisin melkeinpä voinut väittää että olen nähnyt poteleiden kyljissä tuollaisia nimiä. Ihan tosi, ei ole tietoa.