Lontoon alueella 10 000 kettua! Onkohan jo liikaa?

Onko ketun hyvä asua kaupungissa?
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...0_ul.shtml

Avainsanat: cityketut lontoo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2013 - 16:20

Cityketut ovat niin kaupunkilaistuneet ja saavat ruokansa helpommalla siksi ihmiset ovat vaarassa jo.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.02.2013 - 12:57

Koska ketut sinne kaupunkiin pesiytyvät, niin ilmeisesti niillä on hyvä olla. Mutta liika on liikaa, kun ihmisten kimppuun käyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 15:31

Minun ystävättäreni on sukunimeltään Kettunen. Ja asuu Helsingissä, eli citissä. Eikä hänenlaisiaan ole todellakaan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 16:08

Ne taitaa jopa kasvattaa niitä, koska ne tarvitsee niitä kun ne "metsästää kettuja" hevosten selästä koirien avulla. Omalaatuista huvia ("on urheilu- tai ajanvietelaji") ?
fi.wikipedia.org/wiki/Ketunm...%C3%A4stys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 17:21

Jaa, a, jospa ketut ovatkin ovelina veikkoina siirtyneet maalta kaupunkiin, välttävät näin aristokraattien ketunmetsästyksen koiralaumojen ja hevosjoukkioiden avulla, bonuksena vielä se, että evästä kaupunkialueella taitaa löytää helpommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 19:28

Kyllä mielestäni ihan liikaa..kauhea tuo vauvan sormen syönyt kettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.02.2013 - 23:02

liekö suurin osa noista rouvien kaulassa ;)