Juotko kofeiinipitoisia juomia paljonkin päivän mittaan?

yle.fi/uutiset/200_litraa_ko...la/6476102

Avainsanat: kofeiini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2013 - 14:30

Aamun alotus suurella(n.7dl)kupilla café au lait´joka puoliksi vahvaa kahvia ja keitettyä maitoa ja päivän mittaan erinäisiä kuppeja kahvia,illan saattaa päättää teekupillinen eli kofeiinia kerääntyy.

Kysyjän kommentti

Kotona ollessa tulee päivän mittaan viitisen mukia mustaa kahvia kiskottua.Illalla sitten muki teetä.Kylmät juomat ei innosta, eikä varsinkaan mikään energiajuoma.Tosin se kuulemma on hyvää päänsäryn häätöjuomaa : ) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.02.2013 - 12:55

Vain aamuisin kolme isoa mukillista. Muulloin pelkkää vettä, joskus sokeroimatonta karviaismehua sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 14:39

Juon aamulla 3 kupillista kahvia, en käytä mitään enrgiajuomia, ne pitäisi lailla kieltää nuorisolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 15:26

Minä en ole kahvin kanssa sinuksi päässyt. Kuitenkin häissä ja hautajaisissa tulee se kupillinen kohteliaisuudesta juotua. Ja se on sitten sitä vasikanjuomista, eli puolet maitoa. Ja kyllä se hyvältä maistuu, voi mennä toinenkin kupillinen. Mutta kotona kahvinkeitin on teeveden keittämistä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 16:22

kahvi on pieni paheeni ainoastaan siis ei energia juomat ole mua varten tehty..
2-4 kuppia päivässä, riippuu onko vieraita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 17:15

Kahvia aamulla, aamupäivällä ja iltapäivällä mukillinen kulloinkin, siinä minun kofeiinitankkaukseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 19:30

Aamusta menee pari kupillista kahvia..niinkuin illansuussakin...harvoin päiväkahvia tulee nautittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.02.2013 - 23:04

kuppi tai pari teetä menee töissä, sekin on tosin nykyään marjateetä, liekö siinä sitä kofeiiniä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 23:57

En sillä energiajuomia en ryystä lainkaan, kolajuomia maiselen vain aniharvoin ja silloinkin todella vähän eikä kahviakaan kulu kuin 2-3 desiä päivässä, aina ei sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 17:24

Juon hyvin vähän kahvia en joka päivä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:01

Tuli kiskottua colaa ihan liiankin kanssa tuolla matkoilla - kahvi jäi vähemmälle. Nyt osat ovat vaihtuneet.