Nukun vain 4 h yössä.Käykö joku muukin yöaikaan Napsuttelemassa.

Avainsanat: pitkät yöt yksinkö napsuttelen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2008 - 07:45

minä pelailen noita pelejä, särkyjeni vuoksi en saa nukuttua kuin 2-3 tuntia kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 13:04

varmaankin . nukun kyllä kuusikin tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 18:28

ikäni nukkunut ne 5 tuntia yössä, nykyään se käytännössä tarkoittaa nukkumaanmenoa noin 1 - 2 , yleensä alkuyön lueskelen, saatan piipahtaa Napsussakin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 19:02

Työaikana yleensä yheksän aikoin nukkuu ja 5.30 herätys (johtuen työmatkan pidentymisestä täs elokuus), joten eipä arkisin paljon ehi napsuttelee, vaik joskus jos mukavia kyssäreit, tms. nii intoutuu itekkii ja sit aamul saa kärsii, ku nukuttais ja harmittaa ku tuli valvottuu jopa kymmeneen tai puol yhteentoista, hui kauhiaa, heko..ja ..nyyh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 21:54

kyllä käyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 13:13

itse pyörin sängyssä koko yön toivoen jos se uni nyt sattuisi tulemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2008 - 14:22

kyllä se 6-7 tuntia yleensä tulee yössä nukuttua...päiväs aikaan vasta itse netissä seikkailen, mikäli työ aika vaan aina sallii eli milloin ei ole asiakkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 07:54

kerta pari viikossa tulee valvottua pikkutunneille, silloin saatan yö-napsutellakkin