amu
Kysytty: 11.02.2013 - 22:29

aurinko paistaa jo aika korkealta, ei vielä lämmitä kovin paljoa, joko odotat kevättä, joko hiihtäminen ja lumityöt riittää ;)

Avainsanat: lumityöt hiihtäminen kevät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2013 - 08:45

Hiitämisen riemun kitki liikunnan opetta ja jo yläasteikäisenä hyvinkin tarkkaan,elikkä ei kiitos suksille...Ja meillä 3 raavasta miestä toimittaa lumiauran virkaa, joten ei tarvitse noita lumitöitäkään ajatella...Mutta kevättä odotan.Paras vuodenaika kesän jälkeen :)

Kysyjän kommentti

mikähän lie vikana kun niin monen hiihtäminen on loppunut koulun tai armeijan \"kannustettua\" liikkumaan, itse en armeijan jälkeen koskenut suksiin ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen, nyt sitten aikuisiällä olen huomannut että ei se pöllömpää hommaa ole ja kun tuo nuorimmainen tuosta vähän kasvaa niin yritän antaa vähän mukavampia kokemuksia pohjalle, josko eivät sitten koulussa saa intoa kokonaan pois ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2013 - 06:38

Kevättä ja aurinkoa odotan, lumityöt ei rassaa, kun huoltoyhtiö hoitaa sen puolen, enkä ole suksille noussut vuosikausiin, hiihdin kiintiöni täyteen lapsuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 08:35

no tota noin kevättä odotetaan.hiihtänyt olen viimeeksi intissä.sain siellä hiihtämisestä tarpeekseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2013 - 12:52

Sukset olleet naftaliinissä jo vuosikaudet, ja lumityötkin hoitaa huoltofirma. Silti odotan kevättä, enemmän kesää, koska talviaika on inhokkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 12:54

Hiihtäminen on kivaa.
Kesää tuli koettua pari viikkoa Itä-Karibian risteilyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 15:57

Muutinpa Helsinkiin 12 vuotiaana. Jouduin urheiluluokalle (suomen ensimmäinen siihen aikaan ja luokkakaveri oli mm. Tuuli Matinsalo). Lähdettiin sitten Paloheinään hiihtämään, minulla iskän eilispäivänä tervatut puusukset. Kaikilla muilla oli uusinta uutta lasikuitusukset. Dösällä men.. -anteeksi- bussilla mentiin ja ne minun tervatut sukset hais (hyvälle). Sen hiihtolenkin jälkeen tulin kotiin, paiskasin sukset eteisen lattialle ja ilmoitin, etten hiihdä niillä enää metriäkään. Seuraavalla reissulla minullakin oli lasikuitusukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 16:23

Enpä paljoa hiihtele mutta koiran kanssa luonnossa käyskentelen, ja nyt alkaa kyllä olla lunta jo korvia myöden kevättä tässä odotellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2013 - 19:33

Kyllä alkaa tässä kevään odotus..Hiihtämässä olen muutaman kerran käynyt..
Lunta en kyllä kaipaa yhtään lisää.kun saanut paljon jo kuntoilla kolan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2013 - 17:25

Odotan kevättä, kärpäsiä ja rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2013 - 20:00

Näin keväänlapsena kevät on minulle tavallaan uuden heräämisen aikaa. Ihanaa, kohta on Vappu!